Flying Dutchman Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 ik heb de n00b mode v2.0 geinstalleerd en nu heb ik gehoord dat je die levethian met die magneet kan spawnen. maar ik kan alleen maar de gewone levethian zonder magneet spawnen. kan iemand please ff vertellen hoe ik de Sky Crane Levethian kan spawnen? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) ik heb de n00b mode v2.0 geinstalleerd en nu heb ik gehoord dat je die levethian met die magneet kan spawnen. maar ik kan alleen maar de gewone levethian zonder magneet spawnen. kan iemand please ff vertellen hoe ik de Sky Crane Levethian kan spawnen? Ik heb de N00bmod nog niet uitgeprobeerd, maar hij zou gewoon tussen de andere voertuigen moeten staan. Van wie of waar heb je dit trouwens gehoord? Misschien is het niet waar... EDIT: Ik heb hem gedownload, maar ik hem ook niet vinden. Waarschijnlijk is dit niet waar... Bewerkt: 16 september 2005 door Gunslinger Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 volgens mij kan je wel de Levithian spawnen maar niet de SkyCrane Levethian ! Cheers Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.