Roxx0rz Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik heb op internet een trainer kunnen downloaden met verschillende opties, oa het verliezen van de boksbegel. pm me, dan zendt ik hem wel eventueel via msn... Reageren
stefan0077 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 je moet die vriendin vermoorden die bij de politie barbara ofzo Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 mischien kan je beter het topic laten rusten,want sommige beginnen gewoon het dubbele te zeggen (niet moderatorachtig bedoelt hoor ) Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 je moet die vriendin vermoorden die bij de politie barbara ofzo dan kan je hem niet meer 100% krijgen Reageren
Little Mister Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Het spel zelf wel hoor.. Barbara natuurlijk niet. Maar als je haar pak hebt raak je die niet meer kwijt dus kan je haar gerust vermoorden, alleen kan je haar nooit meer daten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik snap niet waarom je die boksbeugel persé kwijt wilt. En anders pak je gewoon een ander wapen in je hand, een Colt 45 ofzo... Reageren
Krid Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Wta is er eiglijk zo erg aan om die boksbeugel te hebben??? Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) Vermoord je gewoon,het helpt bij mij :'D EDIT: Heb gelezen sorry wat hierbove staat lukt dus niet,maar waarom wil je het weg hebben,doe anders 100% met haar eerst en vermoord haar dan,dan zijn je wapens weg. Bewerkt: 19 september 2005 door PaTrIc_k- Reageren
westsiderules Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 waarom wil je die weg? Reageren
007 Harings Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 het is een handige wapen maar je raakt het niet kwijt behalve door opgepakt te worden maar omdat je bevriend bent met die politievrouw lukt dat niet meer Reageren
westsiderules Geplaatst: 27 juli 2009 Rapport Geplaatst: 27 juli 2009 Ik weet het!!!! Je moet eerst met katie gaan daten, en haar daarna vermoorden. Daarna jezelf vermoorden. Dan raak je de boksbeugel kwijt.(maar jammer genoeg ook al je andere wapens) Ga dan terug naar de plaats waar je katie voor het eerst ontmoet hebt. Ze zal daar zijn. Ookal heb je ze vermoord! Reageren
JeGe Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Ik weet het!!!!Je moet eerst met katie gaan daten, en haar daarna vermoorden. Daarna jezelf vermoorden. Dan raak je de boksbeugel kwijt.(maar jammer genoeg ook al je andere wapens) Ga dan terug naar de plaats waar je katie voor het eerst ontmoet hebt. Ze zal daar zijn. Ookal heb je ze vermoord! Als je alle Oysters hebt ja.. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 (bewerkt) Als je de missie Dam and Blast nog niet gedaan hebt, kan je die missie doen, tijdens die missie ga je die toch verliezen. Bewerkt: 28 juli 2009 door GTAguillaume Reageren
rdewit Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Nu weten we nog niet, waarom hij hem zo graag weg wil hebben. Reageren
Sentasi Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Nu weten we nog niet, waarom hij hem zo graag weg wil hebben. Kleine kans dat je daar nog achterkomt.. Dit topic is bijna 4 jaar oud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.