Nickonly Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Oké, ik weet dat dit geen Simcity forum is, maar ik wist niet waar ik dit anders moest plaatsen (die andere simcity forums zijn engels en dat is niet fijn). Maar omdat ik (of mijn vriend) zo "zuinig" met mijn Simcity4 CD-Rom om ga is ie nu best wel beschadicht, en wil die computer van mij dat bestand niet meer kopieeren (de rest wel). Maar dat is best wel irritant, want nu zijn alle gebouwen groen rood of blauw. En het is ook heel handig omdat dat zo'n beetje het grootste bestand van het spel is. Dus help mij alstjeblieft!!! Mail mij (als je simcity 4 hebt of dat bestand) dat bestand ("Simcity_5.dat") alstjeblieft!! Bedankt! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
gangster28 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 mag geen e mail adressen geven dat moet je over de pm doen ik zou hem maar weg halen voordat iemand anders het doet. Reageren
Nickonly Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Sorry, wist ik niet (ben nogal nieuw hier). Ik heb hem meteen weggehaald! Bewerkt: 29 oktober 2006 door Nickonly Reageren
T@rget Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ik denk dat die "vriend" van je een nieuwe moet betalen (en een tip voor e-mails in een pm (persoonlijk bericht) mag je wel e-mail adressen geven veel plezier op dit forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.