SADJ Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 hallo, ik weet dat het dom klinkt maar ik heb de noobmod geinstald en er al zown 3 weke mee gespeeld...maar nu wil ik verder in het echt... weet iemand hoe ik de noobmod moet deinstalleren og uitzetten :$ ik ben nog een noob Reageren
Stino Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Je moet heel het spel opnieuw installeren, of je gebruikt n00bmode 2.0, daarmee kun je gewoon missies doen Reageren
Arjen Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 weet iemand hoe ik de noobmod moet deinstalleren og uitzetten :$ Replace de oude main.scm met de main.scm van de N00bmode. Als je er geen backup van hebt gemaakt, kan je het beste even om een originele main.scm vragen. Reageren
PatrickW Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Of in onze download database kijken, daar staan backups van de meeste bestanden die door mods worden aangepast.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.