Tim14 Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 buuh? eclipse heeft hier niet eens gepost nee, hij bedoelt als je de vorige sig van Eclipse was met een gewone vrouw in en geen anime chick kennelijk heeft hij iets tegen anime chiks en hij zag er inderdaad beter uit We hebben hier veel te veel vrouwen uit japanse tekenfilms op onze sig.. Reageren
Timos Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Wat maakt het uit? Als wij dat leuk/mooi vinden.. Reageren
Achille Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 ja verdedig onze sig Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Hier is mijn sig die ik heb gemaakt met deze tut ik heb het achtergrond van Froop genomen maar een plaatje erin gezet hoe vinden jullie hem ? Bewerkt: 4 oktober 2005 door power Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) oude post Bewerkt: 6 maart 2006 door Achille Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) @Madd Dog! Hoe ff op hiermee, je hoef hier niet te gaan raten HIj oefent alleen maar Waar krijgen jullie al die animie vrouwen, bij welke catogorie vind ze maar nie Bewerkt: 4 oktober 2005 door Big Bear Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Big Bear kun je iets duidelijker zijn Reageren
Arjen Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Waar krijgen jullie al die animie vrouwen, bij welke catogorie vind ze maar nie Zoek ergens naar Final Fantasy. Dan vind je er zat. Reageren
Froop Geplaatst: 4 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Of Bij Gamerenders.com -> renders -> Bovenin staat non-gaming renders, daar staan ze. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 Welke brush heeft Froop gebruikt, is dit een standaard brush of moet ik hem ergens downloaden? Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Mooie tut, hier is 'hetgene' wat ik er van gemaakt heb. Mijn sig en ava zijn trouwens ook in deze stijl. Bewerkt: 10 oktober 2005 door Froodooo Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) En hier mijn creatie, ben nog beginnend: Nog een keer bezig geweest: En nog een vraag waar kan ik lettertypes vandaan halen? Alvast bedankt! Bewerkt: 9 oktober 2005 door Ghostsniper Reageren
Achille Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 www.dafont.com www.1001fonts.com het ziet er erg mooi uit! Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Ej FROOP..Kan je die Render sturen..Van dat meisje je die je in deze Tut heb..Kan je die geven ?? Keep up the good work..Je bent een wrede designer Pceout;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.