Froop Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Helaas heb ik de render niet meer, die stond op mijn oude computer, die een beetje kapot is. Probeer op gamerenders te zoeken naar anime bij de renders, daar meot je hem vinden. Hier vind je een link naar gamerenders. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 IK heb die render nog liggen. Hij zit in de bijlage. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Mooie Tut!! ,Prima Keep up the good work Gio Oow dankje wel Dizzee:d Oow,maakt niet uit hoor froop ..Maar dankje wel voor het reageren en helpen.. Keep up the good work u 2 Gio Reageren
Lord of War Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 hoe heet dat lettertype dat gebruikt werd bij die sig? Reageren
King Room Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb hem ook gevolgd!! Alleen mij probleem is dat ik niet kan brushen en ik heb geen mooie brush!! Reageren
Mathijs MdG Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Hier dit is mijn resultaat: Mooie tut trouwens Reageren
totalscream Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 (bewerkt) mijn outcome EDIT: 2th outcome: EDIT: 3th Outcome: Bewerkt: 2 november 2006 door totalscream Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.