kortman_8 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Hier leren jullie hoe je een Lens Blast maken. Open een nieuw document, ik heb 500x500 gedaan. Edit>Fill>Black. Filter>Render>Lens Flare en doe deze instellingen. Hoe beter de Lens Flare in het midden is, hoe beter. Filter > Artist > Plastic Wrap. En neem deze instellingen. Druk op CTRL+U en neem een mooie kleur. Dit is mijn resultaat. Dit is mijn eerste tut. Ik hoop dat jullie hem mooi vinden. Als je vragen heb post het hier. Ook mag je natuurlijk je uitkomst posten. Bewerkt: 17 september 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2005 Simpele maar goed te volgen tut, Kortman_8 Hier mn resultaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) mooie tut voor beginners simpel maar handig Mooi effect Resultaat [EDIT] Mijne is eigelijk best wel scheef Greetz ~> GizmO <~ Bewerkt: 24 september 2005 door ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Dit is mijn uitkomst ik heb nog wel wat effecten gedaan maar nice zo een korte tut maar toch zeer mooi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.