Synchro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ken iemand Games die lijken op RuneScape? Zo lijk als : Level verhogen Vuurtje maken Avontuur Boom hakken Etc.. Ken iemand nog games van deze Category? Reageren
.Maze. Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Hier heb ik pas nog antwoord opgegeven. Runescape is een MMORPG, dus een RPG online. Je hebt er meerdere Roseonline is er een van, je hebt er nog meer maar daar kan ik zo gauw niet opkomen. Maar mijn favoriet is Word of Warcraft. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Maar mijn favoriet is Word of Warcraft. Alleen voor World Of Warcrat MOET je betalen. Je kan het niet gratis spelen. Er zitten ook nog heel wat nadelen aan, namelijk het is heel duur! Je moet het spel kopen om het te spelen, het gaat dus niet via een site. Het spel kost 50 euro... Daarna moet je ook nog eens lidmaatschap betalen, dit gaat per maand. Ik geloof dat het 15 euro per maand was. Het lijkt niet veel maar bedenk maar eens hoeveel dat in guldens is. 30 gulden per maand! In een jaar ben je dus 120 euro kwijt aan membership... Het is natuurlijk wel een mooi spel enzo, maar ik ga echt niet zoveel geld uitgeven voor een spel . Reageren
Synchro Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik heb ook Guild Wars gevonden. Maar ik wil geen Online games. Ik heb een ander soort internet als jullie. Provider dus. Gewoon solo game die daar op lijkt , Met de volgende options. ( zie mijn post ) Reageren
.Maze. Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Ik weet niet welke consoles je hebt, maar je hebt inderdaad Guild Wars , voor de xbox heb je fable, maar dat is niet echt boompjes hakken e.d Maar het is wel een erg goeie RPG, je kan wel via Experience Strenght e.d upgraden. Quests doen net zoals bij runescape en Kleding, Kapsels, Wapens en Tatoages kopen. Voor meer informatie kijk hier Bewerkt: 17 september 2005 door BoterBal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.