Wiepie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Weet iemand hoe je de textuur mooi in een bocht kan krijgen? Bij voorbaat dank, Wiepie. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen. Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken! Reageren
Wiepie Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken! Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7... [EDIT] dan krijg ik nog zoiets: Hoe kan dit? Bewerkt: 17 september 2005 door Wiepie Reageren
Bradley H. Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 maak een plane van 10 poly's in de lengte, en 2 in de breedte. TEXTUUR HEM. Ga naar de modifier lijst en kies daar bend. Link *Y* aan, en typ dan 90 in het eerste vakje. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen -- Edit by Wauzie Hoe wil je een gedraaide box/plane nou goed getextuurd krijgen, dat moet je mij eens vertellen . Dat is helaas niet mogelijk, alleen volgens de manier die bradley noemde. Bewerkt: 17 september 2005 door Wauzie Reageren
Wiepie Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen En moet ik hem dan dan ook nog uwv mappen, zo ja moet ik dan voor Face, of Box of... kiezen? Bewerkt: 17 september 2005 door Wiepie Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Dat moet jezelf uizoeken, dat weet ik nie zo, je kan ok de rotate gebruiken, zit ook bij de UWV functies Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. Reageren
Wiepie Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. Ik weet niet wat ik fout doe, maar dan krijg ik er nog zoiets uit: Reageren
burpicane Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) je hebt hem niet getextueerd voordat je bend gebruikt hebt anders weet ik het ook niet Bewerkt: 17 september 2005 door burpicane Reageren
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 je hebt hem niet getextueerd voordat je bend gebruikt hebt anders weet ik het ook niet Ja dat was het bedankt voor de hulp! Reageren
burpicane Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 wow dan zal ik is leren lezen Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen. TEXTUUR HEM.Ga naar de modifier lijst en kies daar bend. Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. het was 3x eerder gezegt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 wow dan zal ik is leren lezen Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen. TEXTUUR HEM.Ga naar de modifier lijst en kies daar bend. Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt. het was 3x eerder gezegt Neem het hem niet kwalijk, hij komt van een andere planeet . Oke alle gekheid op een stokje, inderdaad wel een beetje dom. Ik zal wat qouten waaruit blijkt dat je het eerste antwoord begrepen had: Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken! Dat was het eerste antwoord op jou vraag, jij reageerde er zo op: Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7... Daaruit bleek dat je het begreep, maar doe je het nog fout ! Reageren
Wiepie Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ik had al eerder het benden uitgezet maar toen deed ie et nog niet, want mijn plane was niet 10×2 en daarna was ik het vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.