Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Geplaatst: (bewerkt)
Zorgen dat je eerst je texture op je model hebt gezet voordat je hem gaat buigen.

Let op, dit is alleen voor 3ds max 7. In SketchUp is het volgens mij heel moeilijk om een texture op een bocht te maken!

Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7...

[EDIT]

dan krijg ik nog zoiets:

eilandwegen36bt.jpg

Hoe kan dit?

Bewerkt: door Wiepie
Geplaatst:

maak een plane van 10 poly's in de lengte, en 2 in de breedte.

TEXTUUR HEM.

Ga naar de modifier lijst en kies daar bend.

Link *Y* aan, en typ dan 90 in het eerste vakje.

Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen ;)

--

Edit by Wauzie

Hoe wil je een gedraaide box/plane nou goed getextuurd krijgen, dat moet je mij eens vertellen :{ . Dat is helaas niet mogelijk, alleen volgens de manier die bradley noemde.

Bewerkt: door Wauzie
Je kan hem natuurlijk ook gewoon UWV mappen, maar wat Bradley zei is ook heel handig, en goed te doen ;)

En moet ik hem dan dan ook nog uwv mappen, zo ja moet ik dan voor Face, of Box of... kiezen?

Bewerkt: door Wiepie
Geplaatst:
Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.

Ik weet niet wat ik fout doe, maar dan krijg ik er nog zoiets uit:

eilandwegen43mr.th.jpg

je hebt hem niet getextueerd voordat je bend gebruikt hebt anders weet ik het ook niet

Bewerkt: door burpicane
Geplaatst:
je hebt hem niet getextueerd voordat je bend gebruikt hebt anders weet ik het ook niet

Ja dat was het bedankt voor de hulp!

Geplaatst:

wow dan zal ik is leren lezen

TEXTUUR HEM.

Je moet gewoon voor het 'benden' je object texturen waarbij Box meestal gebruikt wordt.

het was 3x eerder gezegt :schater:

Geplaatst:
wow dan zal ik is leren lezen
TEXTUUR HEM.

het was 3x eerder gezegt :schater:

Neem het hem niet kwalijk, hij komt van een andere planeet :engel:.

Oke alle gekheid op een stokje, inderdaad wel een beetje dom.

Ik zal wat qouten waaruit blijkt dat je het eerste antwoord begrepen had:

Dat was het eerste antwoord op jou vraag, jij reageerde er zo op:

Oke, bedankt, en dit is ook voor 3DSMAX7...

Daaruit bleek dat je het begreep, maar doe je het nog fout :?!

Geplaatst:

Ik had al eerder het benden uitgezet maar toen deed ie et nog niet, want mijn plane was niet 10×2 en daarna was ik het vergeten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...