Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Hoi iedreen ik was ff aan het rondvliegen,ik kwam in angel pine,vloog met jetpack wat rond bij de mount chiliad,plots zag ik ergens ten zuiden van de mountian een paar vliegende rotsen,of ze mischien misplaatst zijn door rockstar,of is dit een aanwijzing naar iets?ik heb al gehoord dat de mount-chiliad een horror inhoud zou hebben met geschreeuw enzo.maar ik denk eerder dat dit glitch is maarja,i dont know... http://img187.imageshack.us/my.php?image=m...tchiliad8my.jpg Bewerkt: 17 september 2005 door gtagangster
Flying Dutchman Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dit is gewoon geen een glitch. van die horror onzin is niets waar. ik heb ook welleens rotsten in de lucht zien zweven daar. dat kan ook gebeuren als je heel hard komt aan rijden/vliegen en dan is het nog niet goed geladen
Caltson Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 dutchman,alles was geladen,ik stond er al meer dan 10 minuten te staren maar ik denk ook dat het een glitch is
Scarcetti Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik was ook een keer aan het ronvliegen in men hydra vlak bij area69 op 2 streepjes hoog( in de linker hoek vanonder)en toen vloeg er een wit bolletje vorbij ik achtervolgde het en toen vloog het weg wat is dat bolletje
Giorgo Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dat is een soort ster of kanonskogel we weten eigenlijk niet juist wat het is maar het gaat sneller dan een hydra.
Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik denk ook dat het een glitch is Dat van die horror-inhoud is allemaal niet waar(jammer genoeg) cya
Scarcetti Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dat is een soort ster of kanonskogel we weten eigenlijk niet juist wat het is maar het gaat sneller dan een hydra.dat is waar maar een kanonskogelmisschien want ik heb dit ook al voor gehad in los santos dat is waar maar een kanonskogelmisschien want ik heb dit ook al voor gehad in los santos
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dat vliegend lichtje is boven area69 een raket,of je hebt mischien een counterstrike laten vallen...,anders is het gewoon een dodo die te snel gaat want die heeft juist hetzelfde achterlicht
djaa Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 dutchman,alles was geladen,ik stond er al meer dan 10 minuten te staren maar ik denk ook dat het een glitch is zoiets heb ik ook gehad
Gunslinger Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 zoiets heb ik ook gehad Logisch... Iedereen heeft dit. Gewoon een object een stukje te hoog geplaatst, dus deze glitch zit in elke San Andreas disc die er bestaat.
P-Jamma Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Deze Glitch komt ook voor met een Lantaarnpaal ergens in Vinewood.... Deze hangt ook iets van 20 meter boven de grond... Toch wel een beetje slordig van Rockstar....
Arjen Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 Toch wel een beetje slordig van Rockstar.... Achja.. Bekijk het positief, de andere 49226 lantarenpalen in San Andreas staan op de grond. Zo'n foutje kan gebeuren.
P-Jamma Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Toch wel een beetje slordig van Rockstar.... Achja.. Bekijk het positief, de andere 49226 lantarenpalen in San Andreas staan op de grond. Zo'n foutje kan gebeuren. Jah daar heb je een punt En okey, zo'n foutje kan gebeuren, alleen een spel wordt harstikke veel getest, zoals beta tests... en toch wel raar dat niemand zo'n foutje opmerkt Maar het is natuurlijk niet zo dat ik me er aan stoor
Gunslinger Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Jah daar heb je een punt En okey, zo'n foutje kan gebeuren, alleen een spel wordt harstikke veel getest, zoals beta tests... en toch wel raar dat niemand zo'n foutje opmerkt Maar het is natuurlijk niet zo dat ik me er aan stoor Ja, wat denk je zelf? Ik vind het persoonlijk niet raar... Die ligt ergens midden in de countryside. R* besteed bij het testen meer tijd aan het kijken of alle wegen en muren solid zijn. Want DAT zou pas een erge bug zijn! Dan valt je hele tijd er door heen... Nee, liever een bug als deze dan dat CJ in het asfalt zakt.
P-Jamma Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Jah inderdaad, maar dit vind ik zelf toch eigenlijk geen Bug te noemen, gewoon een heel piepklein slordigheidsfoutje van Rockstar
Recommended Posts