Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Hier ga ik wat Easter Eggs geven die ik gevonden heb maar ik heb geen screens. ------------------------------------------------------------------------------------------------ In SF staan er op de stoep borden en er staat op 'Don't even think to park here' deze vond je in Vice City ook. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Is Michelle een bedriegster op haar deur bij haar huis kleeft er op haar deur een hartje(sticker). ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Op de stoep staan er ook borden van ''tram stop'' en dan een prentje van zo een tram(in SF) maar er stopt er nooit 1. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Bij de haven in SF staat er een gebouw en er staat op ''Shady industries'' verwijzing naar Slim Shady(Eminem). -------------------------------------------------------------------------------------------------- Bij de haven in SF is er een bakkerij en er hangt naast een bord ''The Bakkery dick'' R* humor ? -------------------------------------------------------------------------------------------------- Op veel plaatsen in SF heb je een gangspray een witte maar je kan er niet oversprayen. --------------------------------------------------------------------------------------------- In SF bij de haven hangt er ook nog een bord met de verwijzing naar RS Haul Trucking. ---------------------------------------------------------------------------------------------- In Dat kleine dorpje bayside Marina bij de bootschool is er ergens een winkel met kleren voor dikke mensen en op de raam staat er in paars neon geschreven ''vcpr'' verwijzing naar een muziekpost in VC. ----------------------------------------------------------------------------------------------- In Bayside Marina is er ook een stuk beton uit de grond(maar dit was al bekend d8 ik. -------------------------------------------------------------------------------------------- Hotdog bedrieger:je hebt een hotdog kraam en nog zo een andere een rode-gele kraan maar zijn naam is roodie EXcharge een bedrieger ? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Weer iets met Hashbury nl in SF hangt er een spandoek met daar op:Hashbury en Garcia''Joint Festival'' kent Hashbury niets anders ?. --------------------------------------------------------------------------------------------- Bij Zero's in de buurt is er een gebouw en aan de zijkant staat er op:Pastagedoon verwijzing naar Carmegeddon ? ------------------------------------------------------------------------------------------------- Giorgo. Bewerkt: 22 september 2005 door Giorgo
Velaro Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 :YGoed gevonden Maar sommige wist ik al maar je hebt ze allemaal toch goed gevonden greets 8)gtafan1221
Cool Hand Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Zeker goed gevonden, wie let nou op die kleine dingetjes! Vooral "The bakkery dick" is grappig! Bordjes zoals "Don't even think about to park here" Heb je in Nederland een andere versie, en dat is: Hier parkeren, auto verwijdering riskeren!" Wel allemaal goed gevonden, ik zou er niet opgekomen zijn, of het zou mij niet opgevallen zijn! Koos.
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Mij eigenlijk ook niet maar ik was me aan het vervelen in SA en ik dacht ineens aan Ice Cold Killa en ik d8 ik ga ook ff 10 min. zoeken en dan bleef ik zoeken en ik vond dit allemaal.
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 zeer goed gevonden,goed voor gtagames faQ maybe... maar die R* humor,daar ben ik het niet mee eens,want ik ga later voor bakker Greetz gtagangster
Cool Hand Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Tja, Giorgo, dat is het leuke. Het zijn natuurlijk de kleine dingetjes. Dingetjes waarvoor je echt op zoek zou moeten gaan, soms kom je er een 'per ongeluk' tegen, je bent b.v. ergens aan het rijden of loopt ergens, dan zie je wel eens vreemde dingen. Naast vele easter eggs die al gevonden zijn, zijn er misschien nog wel meer. Ze blijven gevonden worden. Dat is het juist ook het leuke er aan. Ik zelf ga niet echt vaak opzoek naar easter eggs. Ik scheur wel door de hele country, en dat soort dingen. Ben niet zo een 'easter egg' fan. Koos. Bewerkt: 18 september 2005 door Cool Hand
nuke_obelisk Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik heb er nog een bij de san fiero bioscoop staat er de film "the wizard of ass" ik heb er een plaatje van maar ik weet nie hoe ik hem moet insture?!
Gunslinger Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Was al bekend. Een screen is dus niet nodig. Kijk hier maar. Gunslinger
nuke_obelisk Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 oops nie gezien srry maar nu ik hier toch ben voor het geval dat ik er een vind die niemand weet kan iemand uitlegge hoe ik een plaatje opstuur??
Flame^ Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 oops nie gezien srry maar nu ik hier toch ben voor het geval dat ik er een vind die niemand weet kan iemand uitlegge hoe ik een plaatje opstuur?? Je kan je plaatje uploaden bij Imageshack. Je drukt op "Browse/Bladeren" en zoekt naar je bestand. Daarna druk je op "Upload". Dan krijg je 2 links, 1 Hotlink-link en een Thumbnail-Link. Neem de Thumbnail-Link als je plaatje groter is dan 640 pix., is je plaatje kleiner da kan je de Hotlink-Link nemen .
nuke_obelisk Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik denk dat ik er een heb:) bij de gant bridge restaurtant sttat een bord met daarop "gant bridge visitor centre, gift shop,-->boring museum<-- ik kan helaas geen plaatje inzenden want mijn comp is zoizo al flut maar mischien kan iemand anders er een plaatje van makenhet is bij een restaurant rechts onderaan de gant bridge!
Gunslinger Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik denk dat ik er een heb:) bij de gant bridge restaurtant sttat een bord met daarop "gant bridge visitor centre, gift shop,-->boring museum<--ik kan helaas geen plaatje inzenden want mijn comp is zoizo al flut maar mischien kan iemand anders er een plaatje van makenhet is bij een restaurant rechts onderaan de gant bridge! Was ook al bekend. Kijk hier maar.
Giorgo Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Maar wil je hier aub geen andere eggs posten ik heb dit topic speciaal aangemaakt voor mijn lijstje dus hier niet meer posten ik heb er btw nog een paar: Hotdog bedrieger:je hebt een hotdog kraam en nog zo een andere een rode-gele kraan maar zijn naam is roodie EXcharge een bedrieger ? ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Weer iets met Hashbury nl in SF hangt er een spandoek met daar op:Hashbury en Garcia''Joint Festival'' kent Hashbury niets anders ?. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Nog een reallife die toren op het LV airport lijkt zeer sterk op die toren die in het echt op de strip staat. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Deze voeg ik ook toe aan mijn lijstje helemaal bovenaan dus check dat regelmatig. Bewerkt: 18 september 2005 door Giorgo
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 goed gevonden maar kan je zowiezo wel in de tram stappen? is mij nog nooit gelukt
Big Boss Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Je kan niet IN de tram stappen, wel op eén of andere manier er gaan opstaan. (en dan lekker alle voetgangers afknallend die voorbijkomen.)
Recommended Posts