Bassie_94 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Tip als je boven op de tram wilt: Typ de code KANGAROO in en ga op het tramspoor staan in de richting waar de tram vandaan komt Als je een stukkie ervoor staat jump dan..(niet ervlak voor!) Dan zit je erop en kan je iedereen neerknallen :'D [lachen] Maar back ontopic
Giorgo Geplaatst: 22 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2005 En heb er nog 1 gevonden nl. weer in San Fierro(mijn lievelingsstad). ------------------------------------------------------------------------------------- Bij Zero's in de buurt is er een gebouw en aan de zijkant staat er op:Pastagedoon verwijzing naar Carmegeddon ? --------------------------------------------------------------------------------------------
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 kan je een screenshot toevoege giorgio?
SWYV Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik denk dat het geen easter egg is van die michelle met bedriegster hoor, want bij zero's shop binnehuis hangt er ook een sticker met hart op deur hoor dus
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 kan je een screenshot toevoege giorgio? Neen, ik kan helaas geen screens toevoegen maar ik iemand willen helpen met de screens ik geef de locatie en degene die wilt meehelpen neemt een screen. Als iemand interesse heeft zend een pb'tje.
Mathmagic Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Bij de haven in SF staat er een gebouw en er staat op ''Shady industries'' verwijzing naar Slim Shady(Eminem). shady industries is idd een easter egg maar niet 1 die verwijst naar slim shady maar naar duistere zaken zoals de zwarte markt want zoals je weet betekent shady duister, beschaduwd. het is eigenlijk de zwarte markt in het engels Bewerkt: 28 september 2005 door Mathmagic
nuke_obelisk Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 en die carmegoon is denk ik niet een verwijzing naar armegedon dat betekend einde van de wereld zou eng zijn als dat bij san andreas was krijgen we hetzelfde als day after tomorow
Recommended Posts