San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Als ik de laatste missie van de flying school doe kom ik nie verder, ik snap er geen snars van. Ik land echt de hele tijd op de middenstip en nog is het nie genoeg. kan iemand hier bij helpen? San Andreas Nigga Reageren
Barcelona Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ben je echt in de corona geland? dan moet je zo dicht mogelijk bij 50 zitten in de midden van de cirkel en als er nog steeds staat dat het onvoldoende is dan is het een bug en dan moet je opnieuw beginnen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Je moet natuurlijk ook snel genoeg zijn Reageren
Imperator Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 jah, hij moet binnen 55 sec voor gold, ik weet niet binnen hoeveel voor brons. maar je moet dus een tijd wachten totdat je de parachute open doet. Als het dan nog nie werkt moet het idd wel een bug zijn... Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Kijk even in de walkthrough van GTAGames.nl voor meer info. Als je GTA SA op de PC hebt, kun je je savegame in het Savegame Aanvraag Topic plaatsen. Dan haalt iemand anders de missie voor je. Bewerkt: 17 september 2005 door Gunslinger Reageren
Baffie Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Deze is inderdaad erg lastig, maar ik heb hem laatst toch gehaald, je kunt als eerste kijken naar het filmpje Cygnus X, moet je maar even met de zoekmachine doen, je moet meteen vanaf het begin alleen maar pijltje naar voren inhouden, bij de overgang van de 22e naar de 23e seconde de parachute opendoen en pijltje naar beneden, op het laatste moment (50e seconde) even los laten en zo goed mogelijk rond de 35 (midden) landen. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Deze haalde ik altijd 0% en ik zag het filmpje en wist hoe het moest en had ineens 100 % de filmpjes heeft ooit al eens een lid gemaakt filmpjes van goud in alle scholden deze vind je met de zoekmachine. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ja ik heb jullie advies opgevolgt en het is gelukt. Bedankt jongens Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 (bewerkt) Mij lukt het nog steeds niet ik blijf haken op de 1 min., maar ik haal het midden dan wel. Ik zal is proberen mijn savefile op te sturen, misschien kan iemand anders hem dan voor mij halen?? BS: Probeer de volgende keer even zonder alle woorden hoofdletters te posten .. Bewerkt: 5 oktober 2005 door Big Smoke Reageren
Achille Geplaatst: 5 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2005 Save Game Aanvraag topic lijkt me daar het best voor!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.