justinW Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik kan eindelijk de codes die te vinden zijn op www.maxbot.com maar kan iemand me helpen met water level up want het programma geeft aan dat he een "invalid armax code" is HELP!!! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 ik kan eindelijk de codes die te vinden zijn op www.maxbot.com maar kan iemand me helpen met water level up want het programma geeft aan dat he een "invalid armax code" is HELP!!! Je moet er wel op letten dat het codes zijn voor de NTSC of PAL versie. Hier in Europa gebruiken we namelijk PAL, en daar moet je ook PAL armax codes voor hebben. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Klopt ik dagt in Amerika en en Azie gebriuiken ze NTSC Bewerkt: 18 september 2005 door s.e.v.a.n. Reageren
gamerrr Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik heb GTA sa op de pc... is daar ook armax voor? zo ja, waar kan je die krijgen? Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Nee Armax is alleen voorzover ik weet voor de PS2 dat heet ook wel een Gameshark Al ik iets fout heb moet iemand het maar zeggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.