brantje Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Hey Ik heb de bullettime aangezet. Maar hoe activeer ik hem? Greetz brantje miss handig om alle commando's te geven eg. Carflip, bomb enzo Bewerkt: 17 september 2005 door brantje Reageren
Stino Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Gewoon TAB --> Bullet time Reageren
brantje Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Ik merk niets :S Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 (bewerkt) Ik wel Ik doe gewoon Tab-->Bullet Time en het is klaar Of druk je msschien per ongeluk niet met Space ? Bewerkt: 17 september 2005 door TheRing Reageren
Stino Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Meestal als je met shift drukt krijg je hetelzefde effect als met enter, probeer het eens met shift Reageren
brantje Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 zal even kijken Reageren
brantje Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Nope werkt niet Is het de bedoeling dat alles trager gaat. Of dat je sporen achter de kogels ziet. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Je moet ff kijken welke toets je hebt ingesteld. Als je naar het menu gaat door op TAB te drukken kan je ook next kiezen. Als je die kiest zie je als het goed is de toetsinstellingen van een aantal opties . En dat is dubbelposten wat je net deed. Dat is niet toegestaan op dit forum. Als je niet weet wat dubbelposten is: Twee keer achter elkaar posten zonder dat er een post van iemand anders tussen zit Reageren
brantje Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Nope staat er niet, athans niet bij mij. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Nope staat er niet, athans niet bij mij. Bij mij deed Bullet Time het dus wel . Bij Bullet Time ren je langzamer, het hele spel gaat langzamer en kan je dus makkelijker zien of er op je geschoten word. Druk op TAB om naar het menu te komen waar de opties van de n00bmode staan. Ga daar naar Bullet Time ON/OFF. Dan moet je op SHIFT (was bij mij SHIFT, kan bij jou SPATIE zijn) om hem aan te zetten. Als het goed is doet hij het nu . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.