Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Weet toevallig iemand het fanadres van Eminem voor een brief ofzo naar te sturen ik heb op internet gezocht en ik kwam er eentje tegen maar dat is een vals volgens mij. Reageren
Joriz Geplaatst: 17 september 2005 Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Wat ben jij van plan? Gewoon effe naar zijn officieele site gaan. En kijken of hij een bureau heeft die al zijn mailtjes beantwoord. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2005 Een vriend van mij wilt er perse een brief heen sturen dus daarom vraag ik zijn fanadres. Reageren
Gino Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik denk dat je dat niet zomaar kan vinden omdat mensen dan kogelbrieven enzo gaan sturen Reageren
NickDrake Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 je kan wel je eigen eminem web-mail registreren ik wil eminem web-mail Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik heb ook ooit een brief aan Eminem geschreven, Zijn fanmailadres stond in de Hitkrant of BreakOut, ik zal eens kijken of ik hem nog kan vinden. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 dat zou wel vet zijn. maar zou hij de brieven wel zelf terugschrijven ik zou het niet weten maarja als ik het adres heb zal ik het zeker eens proberen Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 DaddyPimp heeft inderdaad een keer een brief terug geschreven, maar Em schrijft volgens mij wel een aantal brieven terug... De rest doet hij waarschijnlijk niet persoonlijk... Ik zal ook nog eens zoeken Reageren
Funktipus Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Dat soort artietsen schrijft echt niet zelf terug hoor. Je kan misschien iets terugverwachten, maar dat meestal standaardbrieven die met 100000 andere standaardbrieven tegelijk de deur uitgaan. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Dat soort artietsen schrijft echt niet zelf terug hoor. Dat slaat nergens op wat je nu zegt.... Waarom zouden DAT soort artiesten niet terugschrijven? Ik bedoel, Micheal Jackson kan toch ook niet terugschrijven als hij wil... Of weet ik veel wie.. Dus die post slaat nergens op vind ik... Reageren
Tim14 Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Dat soort artietsen schrijft echt niet zelf terug hoor. Dat slaat nergens op wat je nu zegt.... Waarom zouden DAT soort artiesten niet terugschrijven? Ik bedoel, Micheal Jackson kan toch ook niet terugschrijven als hij wil... Of weet ik veel wie.. Dus die post slaat nergens op vind ik... Eminemn heeft het veel te druk met andere zaken, ook krijgt hij 100 per dag van dat soort brieven.. Volgens mij krijgt hij niet eens de kans om ze te lezen! De video clip Stan is er wel een mooi voorbeeld van. Reageren
Young_Buck Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 mischien schrijft hij er stuk of 10 zelf terug voor derest worden die weggeflikkerd of wat funktipes zei gewoon standaart brieven die je terugkrijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.