Jump to content

zwemmen


HaVOC

Recommended Posts

Zou RockStar geen content maken die je kan downloaden op je PSP voor LCS waardoor je kan zwemmen en vliegen?

dat zou makkelijk kunnen, en dat hoop ik eigenlijk ook wel als het zwemmen enz. er standaard niet in de game zit waar een hele grote kans op is.

bij een ander PSP spel: Wipeout Pure kan je ook nieuwe banen en voertuigen downloaden op de officiële PSP site, daarom zouden ze makkelijk ook misschien extra packs uit kunnen brengen voor LCS, bijv. met vliegen en zwemmen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zou RockStar geen content maken die je kan downloaden op je PSP voor LCS waardoor je kan zwemmen en vliegen?

dat zou makkelijk kunnen, en dat hoop ik eigenlijk ook wel als het zwemmen enz. er standaard niet in de game zit waar een hele grote kans op is.

bij een ander PSP spel: Wipeout Pure kan je ook nieuwe banen en voertuigen downloaden op de officiële PSP site, daarom zouden ze makkelijk ook misschien extra packs uit kunnen brengen voor LCS, bijv. met vliegen en zwemmen :Y

Ja, maar dat zijn een paar tracks. Als R* zou willen dat je in LCS kan zwemmen en vliegen, zetten ze dat er wel meteen in. En om dat later als downloadable content op internet te plaatsen, lijkt me heel moeilijk. Het is namelijk een hele modificatie in de gameplay.

OFFTOPIC:

@tales:

btw is Trax AKA Se7en gebanned zoja waarom !?

Ja, sinds hij geen admin meer is heeft hij zich niet zo vriendelijk gedragen. Hij heeft geen naamswijziging in z'n sig gezet, heeft dubbel gepost, blafte andere leden af als ze iets tegen G-Unot hadden, etc. Of Trax voor altijd banned zal blijven weten we nog niet, dat is iets voor de admins.

Link to comment
Delen op andere websites

da is toch stom da je weer nie kunt zwemmen, want dan verdrink je weer direct als je bv met de auto in het water gaat :N

dan heb je 1 van deze mogelijke problemen

je denkt niet na waar je heen gaat,

je kan niet rijden,

je moet niet aan de rand van de stad rijden

zonder zwemmen denk je beter na omdat je niet wil verdrinke als je een route kiest, brug,tunnel, trein, boot, want zwemment gaat niet meer,

en je wil vooral niet verdrinken omdat er geen katie in het spel zit, die je wapens laat houden

en gta lcs is het echt waard om te kopen, zonder zwemmen kan je echt wel leven

zo denk ik er over.

PS. soms lukt het me niet om me in te houden :puh:

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel spijtig dat je niet kan gaan zwemmen, maar het was te vewachten want in gta 3 kon je ook al niet zwemmen.

Maar ja, dan moet je maar wat opletten dat je niet in het water valt.

maar soms vlieg je gewoon zomaar met je auto het water in :puh: .

ik wil soms (bijna altijd :'D ) nog wel is wild rijden 8)

Bewerkt: door Insane
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...