Mazzeltje Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Atari is druk aan het werk aan een nieuwe Driver 4. Ik hoop dat hij nu echt beter word dan Driv3r. Ik heb ook het gevoel dat Atari van hun fouten heeft geleerd en dat ze nu een hele mooie game uitbrengen. *Informatie* ''Atari heeft nieuwe beelden van het vierde deel uit de Driver saga getoond. in Driver: Parallel Lines speel je een 18 jarige puber in het New York uit de jaren '70. De game staat gepland om uit te komen op de Xbox, PS2 en PC. De game zou een online modus moeten krijgen, en volgens enkele geruchten komen er ook mogelijkheden in de game om te tunen. Driver 4 moet in 2006 op de markt komen.'' Driver 4, genaamd Parallel Lines, zal geen Tanner meer bevatten. Je speelt The Kid in het New York van 1978. Parallel Lines zal meer racing bevatten en minder missies te voet. De gameplay zal meer open zijn dan in Driv3r. Je kunt zelf bepalen welke missie je wanneer wilt spelen. Ook zal de stad vol zitten met mini-games. Verder kent de game online gameplay. Driver: Parallel Lines zal in het voorjaar van 2006 uitkomen. De game staat vooralsnog gepland voor release op PC, PS2 en Xbox. -Bron: Ownage.nl -Screenshots: Reageren
Stino Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik kijk hier niet naar uit, omdat ik Driv3r al een ... spel vond, volgens mij wordt dit ook zo iets Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Wow,ziet er mooi uit hoor. Ik hoop dat Atari er iets goeds van kan maken. Driv3r de spel vond ik best leuk alleen die man is zo lomp als wat , en dat water lijkt nergens op. Die screens zien er wel mooi uit,ik haal hem wel denk ik. Eigenlijk vind ik Driver best wel leuke spellen,helemaal driver 1 toen hij pas uit kwam dat was gewoon DE GAME die je moest hebben in die tyd. Atari doe je best,niet weer een zo een spel als Driv3r. Edit : Iets Raars, Driver 5 in de maak Deeltje vier ligt nog niet eens in de schappen of de ontwikkelaars van de Driver reeks hebben aangekondigd bezig te zijn aan alweer een vijfde deel. Zelf weet ik niet of dit zo'n slimme zet is, de Driver's die ik heb gespeeld hebben namelijk een niet zo goede indruk op mij achtergelaten. Maar er kan nog van alles gebeuren, deze game komt namelijk niet uit op de huidige consoles, je zal hem over een tijdje kunnen spelen op je Playstation 3! Verdere informatie is helaas nog niet bekend, maar voor de liefhebbers is dit alleen al mooi nieuws. Bron : Ownage.nl Dit is wel raar Driver 4 is er nog niet eens en ze zeggen dat ze al met Driver 5 bezig zijn. Bewerkt: 18 september 2005 door PaTrIc_k- Reageren
Stino Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Maar van Driv3r kreeg je ook zeer mooie screens, het bleek goed te zijn, totdat je het ging spelen Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Nou zelf ben ik nou niet zo kapot van Driver. Maar goed het ziet er best leuk uit. Reageren
RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik hoop dat driver 4 ECHT beter word dan driv3r. Driv3r is ZO´N (...) spel dat hij in een vrlaten hoek in de kamer ligt Reageren
kortman_8 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik hoop echt dat driver 4 een stuk beter is. Want Driv3r was echt een baggerspel. Wel raar dat ze zeggen dat er een Driver 5 aankomt. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ik kijk hier ook niet naar uit driver heeft een slechte naam bij gamers dus.... dus ze mogen van mij ophoepelen met hun driver Reageren
RedRat Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ik hoop echt dat driver 4 een stuk beter is.Want Driv3r was echt een baggerspel. Wel raar dat ze zeggen dat er een Driver 5 aankomt. Driver 5? Waar heb je dat gehoort? Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 nou om gelijk over driver 5 te beginnen is wel wat overdreven driver 4 is nog niet eens uit, en dat hoeft vnan mij ook niet, als je ziet wat ze van driver 3 gemaakt hebben Reageren
kortman_8 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Ik hoop echt dat driver 4 een stuk beter is.Want Driv3r was echt een baggerspel. Wel raar dat ze zeggen dat er een Driver 5 aankomt. Driver 5? Waar heb je dat gehoort? Dat staat in het bericht van Fabelous_P Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 ik weet niet of ik deze ga kopen, ik heb al wel alle delen, maar deel 3 viel een beetje tegen. Ik hoop dat ze deel 4 een stuk beter maken en niet zo afraffelen als deel 3. Ze moeten de deadline maar gaan verruimen zodat ze de tijd hebben om het spel zo mooi mogelijk te maken. Ik wacht in spanning af Reageren
-Richard- Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Ik weet niet of ik deze ga kopen. De vorige delen waren wat minder, vond ik dan. Maar de screens zijn er wel mooi uit. Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Het ziet er opzicht ietsje beter uit dan Driv3r Reageren
arnie Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 Ja, maar de screens van driv3r waren ook wel mooi maar het spel is echt bagger. Dus laat je niet misleiden door mooie screens. Maar ik hoop echt dat driver 4 beter word dan driv3r, want dat spel is echt slecht en doet geen goed aan de reputatie van Atari. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.