Jump to content

Driver Parallel Lines.

Recommended Posts

Geplaatst:

nou driver 3 zo slecht? iedereen zecht dta altijd wel maar volgens mij is dat mee overgelult van de pers.. ik heb het spel, en tis een best goed spel,, lang niet oz goed als san andreas,, maar wel een goed spel.. grefics izjn goed, misies wat minder, maar de ree roam mogelijk hijd is dan weer perfect..

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

10

• Morpheus 83

6

• Yohan

3

• mrtuning

3

• 1 maand later...
Geplaatst:

TK gets involved with a scheming group bent on taking down one of the biggest names in the underground crime scene. With TK as the getaway driver and the crew as back up, nothing could possibly go wrong. However, in a matter of moments, TK's life dramatically changes. No longer is he a free-wheeling hotshot. Instead he has been double crossed and ultimately is imprisoned for 28 years.

Fast forward to 2006 where the action kicks back in, and TK is older, meaner, and hell bent on settling some serious scores. TK needs to call on every driving trick in his considerable repertoire to tame the over-powered road machines that 2006 presents him. After twenty-plus years in jail, it's time to hit the streets once again.

bron:atari

ik wist dit al een tijd maar ik ben heel lang niet online geweest, maar best wel vet dat het verhaal zich later afspeelt in 2006

Geplaatst:
Gaat dat over Tanner???

Als je even mijn aller eerste bericht goed doorleest zie je dat er dit in staat:

Driver 4, genaamd Parallel Lines, zal geen Tanner meer bevatten. Je speelt The Kid in het New York van 1978.

Het gaat dus NIET over Tanner want die zit niet in dit spel.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik kijk echt uit naar Driver 4

Redenen:

Driver gaat back to basics, kortom je bent een driver en het is een race game

Driver gaat dit keer niet proberen om GTA te zijn.. :)

Er zijn wat koppen gerold bij Reflections, en dat kan positief zijn voor deze game

Het verhaal spreekt me aan eerst jaren 70 geloof ik, en dan door een gebeurtenis ineens in deze tijd

^^ Verder vind ik Atari nog altijd goede games maken met Driv3r hebben ze fouten gemaakt die ze nu niet meer gaan maken. Ook moet je niet altijd op screens afgaan want soms word je dan alleen maar teleurgesteld.. ;)

Geplaatst:

Ik vond Driv3r echt niet lelijk hoor, het maakte alleen de fout om een GTA te zijn, wat het dus duidelijk niet is... Driver gaat om auto's... :)

Strak filmpie trouwens.. :Y

Geplaatst:

Het is echt weer net zoals de vorige Drivers, zelfde sfeer alleen veel mooier.

En nadat ik deze filmpjes heb gezien, ga ik hem zeker aanschaffen. _O_:dans:

Geplaatst:

Ik heb driver 3 maar is niet zo mooi in het begin wel maar nu niet ik had hem een paar weken geleden ingeruild voor battlefield 2 die is een stuk mooier maar ik ben benieuwd hoe de volgende driver word hopelijk een stuk beter dan de eersten.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb op een gamewinkel site gezien dat Driver 4 verwacht wordt op 17 maart.klik

En dan moet je naar playstation 2 gaan en dan naar "alle toekomstige releases" en dan opzoek gaan naar Driver parallel lines

Bewerkt: door Morpheus 83
Geplaatst:

Ik heb op de site van Atari gekeken en daar stond dat Driver 4 op 6 Maart 2006 uitkwam.

Dus 6-03-2006 is het zover :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...