Jump to content

Driver Parallel Lines.

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar het zal vast weer uitgesteld worden net zoals bij Driv3r. Het is afwachten, maar ik heb goede hoop.

• 1 maand later...
  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

10

• Morpheus 83

6

• Yohan

3

• mrtuning

3

Geplaatst:

Tis alleeen maar positief als ie word uitgesteld voor bijv. een maandje dan kunnen ze de rough edges ook nog ff afwerken... :)

Geplaatst:

Ja dat is waar, ze moeten het niet gaan afraffelen net zoals ze bij driv3r hebben gedaan. Ik heb liever dat ze het uitstellen dan dat ze het voor de 17 de snel proberen in elkaar te zetten.

Ik ga, als hij op de 17 de uit komt nog niet gelijk kopen, heb er geen geld voor verdorie. :-(

Geplaatst:

Ik hoop zo graag dat ik genoeg geld heb op de Release.

Ik zit een klein beetje krap en met een beetje geluk heb ik net genoeg geld om dit spel te kopen.

Wisten jullie trouwens dat er 2 versies zijn van Driver Parallel Lines. ;)

Namelijk:

-Driver Parallel Lines ---> http://nedgame.com/html/shared/frameset-pr...3&search=driver

-Driver Parallel Lines L.E. ---> http://nedgame.com/html/shared/frameset-pr...3&search=driver

Driver Parallel Lines L.E. kost € 59,99 en Driver Parallel Lines € 54,99.

Wat precies het verschil is tussen deze 2 versies weet ik nog niet. :N

Geplaatst:

Ik heb er al een demo van gespeeld, erg leuke game!

Zelf heb ik totaal geen geld meer, maar anders zou ik hem denk ik ook niet kopen.. Ook al lijkt me de online mode echt geweldig :)

Geplaatst:

Namelijk:

-Driver Parallel Lines ---> http://nedgame.com/html/shared/frameset-pr...3&search=driver

-Driver Parallel Lines L.E. ---> http://nedgame.com/html/shared/frameset-pr...3&search=driver

Dat er L.E. bij de titel zit lijkt het mij dat het een extra racebaan, racemode of langere verhaal lijn is!

Ik zou hem niet gelijk bij de release kopen, gewoon even wachten en het verschil zien in reviews lezen!

Geplaatst:
Ik heb er al een demo van gespeeld, erg leuke game!

Zelf heb ik totaal geen geld meer, maar anders zou ik hem denk ik ook niet kopen.. Ook al lijkt me de online mode echt geweldig :)

Ik heb ook de Demo voor de PS2, hij zat bij de OPM2.

Ik vond het een erg leuk spel en ik kon al aan de Demo zien dat ze geleerd hebben van hun fouten met Driv3r.

Helaas stopt de Demo naar een aantal minuten uit zich zelf. :-(

Geplaatst: (bewerkt)
Ik hoop zo graag dat ik genoeg geld heb op de Release.

Ik zit een klein beetje krap en met een beetje geluk heb ik net genoeg geld om dit spel te kopen.

Namelijk:

ik weet wat die 2e is daar zit volgen mij een soundtreak cd bij in ik weet heb niet zeken vanavond wel wat dan heb ik hem gekocht dan edit ik dit bericht wel

ps als ik hem hep rijd ik zo rond :puh:28xj1.jpg

EDIT 19-03-2006 : sorry voor mijn nerderlands :puh: maar ik heb hem nu en jah ik hat gelijk er zit eeen soundtreak cd bij ik zet er hier nog wel een keer een foto er van op

groetje Tomiboy :cya:

Bewerkt: door tomiboy
Geplaatst:

Aan de screenshots en de verhalen te zien, lijkt me het een erg leuk spel. Ik kan alleen de trailer niet bekijken, die Mazzeltje een paar posts terug hier heeft geplaatst. Als ik hem met Mediaplayer open, hoor ik alleen geluid en heb je geen beeld :?. Wie weet hoe ik hem kan bekijken? :)

Geplaatst:

Oke, bedankt. Ik heb alle zes de trailers gisteravond bekeken, en ik had gistermiddag even de OPM2 magazine gekocht omdat daar de demo van Driver Parrallel Lines in zat. Na het spelen van de demo wil ik ook de hele game hebben, maar ik heb nog geen geld genoeg ervoor :(. Even sparen dus. :puh:

Geplaatst:

K heb hem nu en heb er een vraagje over:

er zijn 35 missies. Nu word je al vrijsnel opgepakt en moet je blijven zitten tot anno 2006 maar wanneer is dat? Kwil naar 2006 die jaren 70' vind ik maar niks :sst:

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen hoe het spel is. Is het beter dan Driv3r of is het nog slechter dan deze. Ik wil eerst graag weten wat jullie er van vinden voordat ik hem ga kopen, want ik wil geen kat in de zak kopen. Het spel kost € 54,99 en ik wil liever geen geld over de balk smijten.

Zo twee spreekwoorden in 1 zin dat komt niet vaak voor, in ieder geval niet bij mij :puh: .

Geplaatst:

Mazzeltje, hij heet Driver: Parallel Lines en niet Driver: 4 :puh: .

Anyways, ik vind het een beter spel als Driv3r, maar Driver 1 en 2 zijn nogaltijd de beste.

Dat komt voornamelijk omdat de uitgever nu Atari is denk ik...

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
K heb hem nu en heb er een vraagje over:

er zijn 35 missies. Nu word je al vrijsnel opgepakt en moet je blijven zitten tot anno 2006 maar wanneer is dat? Kwil naar 2006 die jaren 70' vind ik maar niks :sst:

Je kunt pas naar 2006 als je de missie ''The Kidnap'' hebt gedaan.

Ik heb zelf al alle Missies gehaald en het spel uitgespeeld.

Ik kan nu ''Time Change'' doen.

Ik speel het liefst in 1979. 8)

Ik heb trouwens alle auto's in mijn garage staan en natuurlijk ook allemaal getuned.

Het leuke is dat je zelfs Vuilniswagen's kunt tunen. :schater: Met Lachgas.

@--> dabeast: Ik weet dat hij 'Driver Parallel Lines heet want ik heb hem zelf namelijk ook.

Alleen toen ik dit Topic maakte was volgens mij de volledige naam nog niet bekent.

En ik heb de naam van het Topic nog niet veranderd.

Ik zal het nu wel even doen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...