mrtuning Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 K heb hem nu en heb er een vraagje over: er zijn 35 missies. Nu word je al vrijsnel opgepakt en moet je blijven zitten tot anno 2006 maar wanneer is dat? Kwil naar 2006 die jaren 70' vind ik maar niks Je kunt pas naar 2006 als je de missie ''The Kidnap'' hebt gedaan. Ik heb zelf al alle Missies gehaald en het spel uitgespeeld. Ik kan nu ''Time Change'' doen. Ik speel het liefst in 1979. Ik heb trouwens alle auto's in mijn garage staan en natuurlijk ook allemaal getuned. Het leuke is dat je zelfs Vuilniswagen's kunt tunen. Met Lachgas. @--> dabeast: Ik weet dat hij 'Driver Parallel Lines heet want ik heb hem zelf namelijk ook. Alleen toen ik dit Topic maakte was volgens mij de volledige naam nog niet bekent. En ik heb de naam van het Topic nog niet veranderd. Ik zal het nu wel even doen. heey mazzeltje ik heb hem ook uitgespeelt ik ben druk op zoek naar een web site zo als gtagames.nl voor gta is maar dan voor driver:pl (afkorting) wil je me helpen een site van driver: pl te vinden of nog better een nl froum lijk me cool maar de driver: pl site ken ik al (van de maakers) Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 @Mazzeltje: Hehe, dacht ik wel hoor . Anyways, ik heb hem uitgespeeld . Nu The Godfather nog . Greetz Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2006 heey mazzeltje ik heb hem ook uitgespeelt ik ben druk op zoek naar een web site zo als gtagames.nl voor gta is maar dan voor driver:pl (afkorting) wil je me helpen een site van driver: pl te vinden of nog better een nl froum lijk me cool maar de driver: pl site ken ik al (van de maakers) Er is wel een Forum over driver Parallel Lines. De officele Forum. Op deze site staat wel een link naar het Forum. http://www.atari.com/driver/ Reageren
mrtuning Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 heey mazzeltje ik heb hem ook uitgespeelt ik ben druk op zoek naar een web site zo als gtagames.nl voor gta is maar dan voor driver:pl (afkorting) wil je me helpen een site van driver: pl te vinden of nog better een nl froum lijk me cool maar de driver: pl site ken ik al (van de maakers) Er is wel een Forum over driver Parallel Lines. De officele Forum. Op deze site staat wel een link naar het Forum. http://www.atari.com/driver/ jah maar dat is engels ik wil een nerdelandse Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 sorry ik bump ik weet het maar het is zonde om het te laten weg rotten weet iemand hoeveel auto's er in 1978 zijn en in 2006 en ik nog een vraag: weet iemand een lijst met alle auto's en waar je ze kun krijgen en iedereen die zegt dat het een slechte game is of hem afkeuren heeft ongelijk, maar wij zijn gewoon verwent met gta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.