Timovich Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Er is nu ook een witte PSP! Nu alleen nog in Japan te koop. Over een tijdje misschien ook hier. Wat vind je ervan? Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik heb er geen,maar de normale vind ik wel mooier. Maar ik had ook al een keer gelezen dat er later meer kleuren zallen komen. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik vind hem BTW wel mooi hoor. Er zullen vast wel over een aantal maanden andere kleuren uitkomen. (blauw, rood, geel enz) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik zelf vind de zwarte mooier. Zwart is méér de kleur van Playstation vind ik. (Omdat mijn PS2 ook zwart is. ) Een witte PSP word ook veel sneller vies denk ik. Bij de zwarte PSP kun je de viezigheid minder snel zien zitten. Volgens mij heb ik ergens ook gelezen dat er ook een zilveren PSP is. Reageren
bigG Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik zelf vind de zwarte mooier.Zwart is méér de kleur van Playstation vind ik. (Omdat mijn PS2 ook zwart is. ) Vind ik ook, maar blauw of rood en dergelijke lijkt me wel leuk, is er ook een datum bekend waarneer hij hiernaartoe komt? Reageren
Damos Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik vind zwart mooier die kleur vind ik al beter Reageren
.Maze. Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Er zullen idd na een tijdje verschillende kleuren uitkomen, kijk naar de DS en alle andere handhelds. Maar ik vindt net als mazzelje ook Zwart het meest bij PS passen. Echt een kleur voor playstation, maar voor mensen die er van houden zijn de verschillende kleuren harstikke leuk Reageren
.Levi. Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Bij zwart komen de kleuren er mooier uit vind ik. Reageren
bjorn13 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Bah wit past er echt niet bij! was het nou blauw geweest? dan zou ik heb direkt kopen... Reageren
Stino Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ik ben het met bjorn eens Dit vind ik niet passen bij een zwart beeld Reageren
RGA Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 neej wit past er inderdaad nie bij. k heb pas op de psp gespeeld egt relaxed ding en goede graphics en sounds PRACHTIG DING (de zwarte dan) Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik vind dat de witte psp niet echt mooi is de zwarte was mooier hoor! kost die witte meer? greetz jon-asses Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Doe mij maar de zwarte :'D ..ziet er mooier uit (mijn mening) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.