Tim14 Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 hey, wat vinden jullie eigelijk van happy hardcore? ik vind het zelf eigelijlk niet zo leuk omdat echte hardcore veel ruiger en harder is Reageren
Arjen Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Pfff.. Happy Hardcore <_< Alleen beetje gezang van die hoge 'meiden' en dan ff een tune dr door heen gooien. Best wel moeilijk allemaal maar ik vind het geen ene reet aan. Geef mij maar Hardcore/Hardstyle ( Geen Terror :lol: ) Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Geplaatst: 23 juli 2004 Happy hardcore is voor blije mensen die niet werken en verder geen reet uitvoeren en toch blij willen doen geef mij maar trance/Hardtrance Robin2130 Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Pfff.. Happy <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=Hardcore&v=56">Hardcore</a> <_< Alleen beetje gezang van die hoge 'meiden' en dan ff een tune dr door heen gooien. Best wel moeilijk allemaal maar ik vind het geen ene reet aan. Geef mij maar Hardcore/Hardstyle ( Geen Terror :lol: ) helemaal mee eens ik vind heteen beetje op trance lijken en dan zo'n vage stem erdoor... Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Degene die zeggen dat happy blij is zijn zelf mietjes! Proberen stoer te doen met te zeggen dat ze "ruige" muziek luisteren. Daar word ik egt moe van.. Maar ja, ik zelf hou natuurlijk wel van Happy Hardcore. Het is een afstammeling van House, dus vind ik het relaxed. Happy Hardcore heeft vaak een hardere en vooral lekkerdere beat als die stink-bass van nu. Bovendien is Happy veel sneller als de Newstyle en Hardstyle van tegenwoordig. Dat is dus veel beter om op te dansen en om in de Gabber-Feeling sfeer te komen!! B) By the way: Trance komt van de categorie Mellow. Happy Hardcore komt van de categorie Hardcore. Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Degene die zeggen dat happy blij is zijn zelf mietjes!Proberen stoer te doen met te zeggen dat ze "ruige" muziek luisteren. Daar word ik egt moe van.. Vind je hardcore dan geen ruige muziek dan? ik heb het eigelijk nog nooit zo leuk gevonde als de normale hardcore.... en die stem soms tussen happy hardcore door vind ik ok niks Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 Vind je hardcore dan geen ruige muziek dan? Nee! Hardrock of Heavy Metal, dat is ruige muziek. Hardcore is muziek om op te dansen. Daar is het oorspronkelijk voor gemaakt. Dus niet met de bedoeling om stoer of ruig te zijn! Hardcore is de harde kern van alle muziek van nu waar een beat in zit: Trance, Hardstyle, Dance, Lounge, Jungle, Hardhouse etc etc. Reageren
Tim14 Geplaatst: 25 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2004 hhaha ik snap het al bij ons hier in eindhove vinden ze alles ruig het is het zelfde als stoer gaaf vet enz.. maar goed ieder z'n eigen stijl Reageren
Le Freak Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Ligt eraan wat voor happy je bedoelt. Charly Lownoise & Mental Theo, dat is echt kinderachtig. Alleen het nummer: The Ultimate Sextrack is wel leuk. Party Animals daarentegen is hele goeie muziek. Scooter maakt ook wel goede Happy Hardcore. Gabber piet en Hakkuhbar of Dune, daar ga ik het niet eens over hebben. Reageren
Tim14 Geplaatst: 26 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Gabber piet en Hakkuhbar of Dune, daar ga ik het niet eens over hebben. ja ik ook niet door hun ging toch hardcore ten onder een paar jaar geleden? Reageren
Le Freak Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Geplaatst: 26 juli 2004 Inderdaad, vooral Gabber Piet en Hakkuhbar. Zij maakten gabbers in de media belachelijk door liedjes te maken over het gabber leven. Ze lieten in clips zien hoe gabbers slikken en in hun muziek zeggen ze dat ze heel dom zijn en niks voor school doen. Ik heb echt een hekel aan die mensen :angry: Reageren
Pete-R Geplaatst: 2 september 2004 Rapport Geplaatst: 2 september 2004 Je moet eens happy hardcore opzetten voor kinderen van 4-5 jaar die worden echt hieper actied leuk om te zien Reageren
Tim14 Geplaatst: 2 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2004 ja dat weet ik nog wel!! toen ik klein was bij mij grote neef ( hij leerde mij hakkuh) dat waren goede tijden Reageren
Q Dude Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Geplaatst: 3 september 2004 vind hardcore al nix dus happy hardcore ook niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.