leo teal Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 in de eerste missi van love fist (als doodshoofd aagegeven op de map) zit ik vast ik kan de dealer vermoorden en mercedis ophalen maar dan begint de klok te lopen en kom ik niet optijd terug is er een code voor meer tijd ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arnie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Kijk anders eens in de WALKTROUGH De missie staat hier: http://vicecity.gtagames.nl/index.php?sect...&inhoud=STS_LV1 Bewerkt: 18 september 2005 door arnie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ...en zoek ook rustige wegen,en zoek verder in de faq/walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) zo moeilijk is ie toch niet als je de dealer snel vermoord hebt is het veel gemakelijker om naar mercedes te rijden en dan heb je genoeg tijd Bewerkt: 18 september 2005 door gta idiood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 om op tijd te zijn kan je het beste de cheeta gebruiken zo heb ik het ook gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel23 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) om op tijd te zijn kan je het beste de cheeta gebruiken zo heb ik het ook gedaan. Of een pjc 600 van de dealer. heb ik het mee gedaan dan ga je over de brug bij leaf links, en als je halverwege over de brug bent spring dan met je motor over de brugbeland je op de weg van little haiti en zo rij je naar love fist. Zo heb ik het gehaald. Bewerkt: 19 september 2005 door Michiel23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2005 zorg dat je goed geparkeerd staat zodat je snel weg kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2005 Okey je staat direct goed bij mercedes, kijk of je de goeie uitgang hebt. Daarna scheur je weg, over de brug. Rijd tot het eind van die brug en maak en schrpe bocht naar links zodat je op de breede weg komt. Rijd deze af. In het beginKun je midden op de weg gaan rijden daar rijden geen auto's (op dat soort van stoepje.) Flink gas geven en dan wel uitkijken voor auto's die afslaan. Probeer dan het laatste stukje de auto's te ontwijken en dan links af. Kippeafstandje en je bent er. Ook belangrijk, houd geduld en probeer t opnieuw als t niet lukt. Deze missie is best leuk dus gewoon door blijven proberen dan lukt het zeker:) Groetjes, Lance Vance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leo teal Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 dank jullie wel het is gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 Gefeliciteerd:D Ik weet niet of je iets aan de mijne had, maar als je dat wel had: Graag gedaan:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.