VdVlugt Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Hey Ik heb het al menigmaal met verschillende tutorials geprobeert maar het is me nog steeds nie gelukt; Auto's maken voor SA. Dus zoals je wel kan raden vraag ik nu een van jullie om deze NSU Ro80 te maken voor in SA :'D ! en ook een plaatje: Ro80 PLaatje SM Cars NSU Ro80 Bewerkt: 18 september 2005 door VdVlugt Reageren
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) kan je dit niet beter op het forum "modding help" vragen? EDIT:thx voor de opmerking rick Bewerkt: 18 september 2005 door gtagangster Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 kan je dit niet beter op het forum "modding request" vragen? Er is geen modding request forum Maar je kan het beter in het modding showroom of modding help plaatsen. ( ik weet niet precies waar, heb nog nooit hier wat aangevraagd ) Reageren
VdVlugt Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Misschien domme vraag maar hoe zet je plaatjes in je bericht. De blueprint is niet goed overgekomen zag ik...zet ik ;m er namelijk nog even op. Reageren
bigG Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Je kan plaatjes hosten via imageshack, er staat ergens een kleine tut op het forum hier. Ontopic: Er zijn maar weinig mensen die auto's kunnen moddelen, Big Bear wou het leren en wordt daarmee (als het lukt, en ik het goed heb) de enige automoddeler van dit forum maar je kan het beter op www.*******.nl vragen, daar zijn wat meer mensen die dit kunnen. *Site verwijderd door Mazzeltje ivm met reclame maken voor een andere site.* Reageren
NickDrake Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 er is wel een modding request topic Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 dan denk ik nog dat de kans heel klein is want niemand op dit forum kan echt goed auto's moddelen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 er is wel een modding request topic Dan verplaats ik hem daar wel naar toe. Moved naar Modding Textures & Modelling Help . Reageren
burpicane Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Er gaat heus niet iemand ff een auto maken omdat jij die auto wilt. een auto maken is zo'n beetje het moeilijkste in gta modding Reageren
VdVlugt Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Nou dan heb ik slecht nieuws voor je want ik heb het toch voor elkaar gekregen! Toch thnx Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Nou lat dan eens zien, ik geloof dit niet, Maarja, wanneer stopt het nou eens met auto's aan vragen, we hebben genoeg auto mods voor GTA, in de download base, en je hebt ook nog eens google, en andere gta sites Reageren
burpicane Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Nou dan heb ik slecht nieuws voor je want ik heb het toch voor elkaar gekregen!Toch thnx hmm 1 vraag dan weet ik vast al genoeg wat zijn dummies Reageren
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 laat zien pls? ben benieuwd of het je is gelukt :'D Reageren
Hunter Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 om 1 auto een beetje gedetaileerd te maken, ben je ongeveer 3 maanden lang bezig, 1 uur per dag dus voor twee auto heel lang ik denk niet dat iemand dat doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.