mats17 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ik wil met die leger helicopter maar waar vind ik of welke cheat coe moet ik gebruiken om een politie pak te krijgen zodat ik die helicopter kan stellen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Toen ik VC had deed ik altijd de Cheat dat je een ander persoon bent. En na een tijdje krijg je vanzelf het politie pak. (Kan soms lang duren). Koos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Je kan beter GEEN cheats gebruiken want dan blijven ze toch schieten, doe gewoon de storyline,na een tijdje krijg je na een missie een politieuniform ter beschikking Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nuclear Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ik wil met die leger helicopter maar waar vind ik of welke cheat coe moet ik gebruiken om een politie pak te krijgen zodat ik die helicopter kan stellen??? ik had een 100% completed savegame gdwonload van gtagames.nl en die werkt gewoon, dan staat er een leger heli in de legerbasis en 1 bij de docks, bij die cheetah en die pcj waar je kan stunten over die ramps over water, daar moet je naa lionks helemaal doorlopen, (links als je naar de waterkant kijkt) en dan is daar een heli platform en bij mij staat ie daar altijd, en voor de cop-uniform dan moet je daar bij de malibu-club doorrijden, en dan daar is een VCPD (vice city police department) daar kan je naar binnen (ze gaan dan wel op je schieten maar gebruik gewoon leavemealone) en dan meteen naar links en dan verder en dan bij kluisjes vind je een politie pakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 Na da missie Cop Wheels krijg je dit pak , dan ligt het naast de douches in het kantoor van Washingon Beach (of Vice Point weet het niet zeker) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ik denk dat je de missie cop land bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mats17 Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 ik weet echt niks te vinden in gtavc kan iemand het eve op een kaartje intekenen voor me :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 hier is de map waar je de hunter+politiepak kan vinden: http://img165.imageshack.us/my.php?image=v...ecitymap7qs.png (als je de tekst niet kan lezen plak de afbeelding dan in paint) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 kreeg je de hunter niet bij 100 packeges maar waar staat hij dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mats17 Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 het is me al gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2005 je moet bij een politie corps ingaan en daar ergens is de politiepak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2005 leuk voor jou mats maar vraag niet om slotjes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.