.Sharingan Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 zou iemand een Tutorial kunnen maken met Jasc Paint Shop 9.0 ? want ik snap niet hoe het werkt ! Reageren
Synchro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mischien helpt dit je wat. Ga Hier is heen Als dat niet is mag je me aanklagen. ( Via PB ) Reageren
Bassie_94 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Mischien helpt dit je wat.Ga Hier is heen Als dat niet is mag je me aanklagen. ( Via PB ) Hey daar staan ook Tut's op voor PS & IR :'D Ow help ik niet een beetje met reclame maken Aanklagen via PM :fy: (net zoals bij Synchro ) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik bedoel in het nederlands ben niet zo goed in engels Reageren
Synchro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik heb wat op google gezocht. En ik vond dit : Psplesjes Wel een Lachwekkende site , maar je kan er mee bij leren Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 thx man ik heb er veel aan het heb jps pas sinds gister cheers Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.