Svenie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 hallo iedereen ik heb net gta 2 en ik heb 1 missie voor de yakuza gedaan maar ik weet niet goe wat te doen en zo en welke gang ik moet kiezen zou er iemand mij willen helpen dank u wel Reageren
Lantyz Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Ik wil je best helpen, maar dan moet je me wel vertellen wat het probleem is... Het maakt niet uit welke gang je kiest, dat mag je helemaal zelf weten. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Als je 1 missie voor de Yakuza's hebt gedaan, kun je daar het beste mee doorgaan Zodat je er meerdere krijgt, let wel op: Je wordt nu wel vijanden met een andere Gang! Ik meen dat het de Zaibatsu waren Reageren
danielc Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 en dat is nou zo kut vind ik maar als je die missies af hebt en dan op het laatst de missies van de vijand gaat doen gaat ze op je schieten moet je eerst gwn ff een paar vrienden overrijden dan gaan die jou haten en dat team dat op je schoot schiet dan niet meer en dan kun je gwn de missies doen Reageren
Stefan Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 je hebt een cheat die zorgt dat alle gangs je volledig respecteren: typ eers gouranga bij je ventje in (als naam) dan moet je die naam wijzigen in mademan. maar cheats zijn eigenlijk niet leuk. Reageren
danielc Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik weet alle codes nog! ik snapte 4 jaar gelede dat engels niet toen was ik 9/10 ik vond dat niks aan dus ik altijd maar schieten Reageren
Stefan Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat doe ik ook. das leuker dan missies Reageren
Svenie Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 maar heb je een ps1 memeory card nodig om je spel op te slaan (speel het op de ps2) Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 maar heb je een ps1 memeory card nodig om je spel op te slaan (speel het op de ps2) Je kan GTA2 gewoon op een 64MB memory card van de PlayStation2 opslaanhoor... Je moet alleen wel een legale versie hebben en niet gekopieerd... Ook kan je beter GTA2 gewoon op de PSone spelen omdat het dat minder errors geeft en het is vertrouwder (+ je zit niet zo te kutten met analoge sticks zonder fuctie). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.