Jump to content

SA-MP gestopt!


Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • AmsterdamBoy

    7

  • Azer

    7

  • M.Toreno

    7

  • Jarno

    2

Geplaatst:
Het kan ook zijn dat de site van SA-MP gehackt is.... alweer :duh:

dat zou misschien ook een optie zijn maar waarom zou er dan een andere site aangevraagt zijn waar op staat dat zij verder gaan ?

Geplaatst:
wanneer komt  eigelijk MTA uit?

Zolang er niet al teveel bugs opdagen met het implenteren van nieuwe functies is er een grote kans dat er deze maand nog een release komt :)

Het kan ook zijn dat de site van SA-MP gehackt is.... alweer :duh:

Vreemd dat ze dan een nieuw domein registreren, een nieuw subforum aanmaken en nieuwe channel at IRC registreren. Dat de site weer gehackt is is pure onzin dus ;)

Geplaatst:

Nee een vriend van mij (J-Fox) heeft in IRC met kyeman gepraat.

Hij stopt inderdaad.

Geplaatst:

echt jammer kon al niet wahcten en nu nog wahcten op MTA maar dat lag shit is zo k*t

Geplaatst:
echt jammer kon al niet wahcten en nu nog wahcten op MTA maar dat lag shit is zo k*t

je moet MTA:SA (werkend onder de BlueCore) niet te vergelijken met MTA:VC (draaiend onder de 0.2 Core) ;)

Vergelijk het eerder met VC:MP, maarja das ook niet perfect :puh:

Geplaatst:
Jammer,dan is hot nu maar w8en op mta,zal ook wel leuk worden,alleen met wat meer lag :{

Lol? Lag?

Ten eerste, de VC:MP release had op 100mbit servers al pings van 60 (Nederlander op NL server), terwijl dat bij MTA al gauw 20-30 is, en zodra iemand een ping van 150 had was het ook al niet meer te doen, vanwege de V-aim mag het misschien wat 'minder laggy' lijken, maar dat was het dus niet... :?

Geplaatst:
Jammer,dan is hot nu maar w8en op mta,zal ook wel leuk worden,alleen met wat meer lag  :{

Lol? Lag?

Ten eerste, de VC:MP release had op 100mbit servers al pings van 60 (Nederlander op NL server), terwijl dat bij MTA al gauw 20-30 is, en zodra iemand een ping van 150 had was het ook al niet meer te doen, vanwege de V-aim mag het misschien wat 'minder laggy' lijken, maar dat was het dus niet... :?

plus dat de meeste lag veroorzaakt wordt door de gebruiker zelf (te trage pc etc.)

Geplaatst:
Lol? Lag?

Ten eerste, de VC:MP release had op 100mbit servers al pings van 60 (Nederlander op NL server), terwijl dat bij MTA al gauw 20-30 is, en zodra iemand een ping van 150 had was het ook al niet meer te doen, vanwege de V-aim mag het misschien wat 'minder laggy' lijken, maar dat was het dus niet...

ja, maar in mta is t zo dat als beide spelers een ping van 10 hebben, er nog lag is(tuurlijk is t wel speelbaar, maar toch), omdat de core zo bagger is. positie van de speler is niet goed sync, hoe snel iemand zn verbinding computer ook is/hoe snel iemand zn verbinding ook is.

en inderdaad vc-mp netcode was niet geschikt voor grote servers.

plus dat de meeste lag veroorzaakt wordt door de gebruiker zelf (te trage pc etc.)

valt wel mee; de core was zo bagger dat alle kleine factoren ineens een grote rol gaan spelen.

Geplaatst:
plus dat de meeste lag veroorzaakt wordt door de gebruiker zelf (te trage pc etc.)

valt wel mee; de core was zo bagger dat alle kleine factoren ineens een grote rol gaan spelen.

ik raad het je aan om is vaker een nederlandse 100mbit MTA 0.5 te bezoeken ;) doordat 0.5 zo ontiegelijk zwaar draait kunnen sommige pc's het gewoon niet aan ;)

Geplaatst: (bewerkt)

er zal best sprake zijn van framedrop, maar dan komt t niet zozeer door de pc's zelf, maar door MTA's core(t wordt direct wel veroorzaakt doordat de pc niet snel genoeg is, maar doordat de MTA Core een pain in the ass is voor vc, valt de framerate lager uit). kijk maar naar VC-MP, veel betere framerate.

en zoals ik al zei

de core was zo bagger dat alle kleine factoren ineens een grote rol gaan spelen.

als t goed sync was, maakt t niet uit of iemand een lage framerate heeft. dan zouden de animaties nog steeds normaal moeten kunnen afspelen, en die persoon zou dan makkelijk te doden moeten zijn. helaas is t allesbehalve efficiënt.

Bewerkt: door M.Toreno
  • 1 maand later...
Geplaatst:

dus San Anderes Multiplayer gaat nu Grand theft Auto Multiplayer heten? van Spookie=?

Geplaatst:
dus San Anderes Multiplayer gaat nu Grand theft Auto Multiplayer heten? van Spookie=?
er komt er 1 achter met een topicbump :schater:
Geplaatst: (bewerkt)

dus San Anderes Multiplayer gaat nu Grand theft Auto Multiplayer heten? van Spookie=?

er komt er 1 achter met een topicbump :schater:

Ik weet niet wat jij praat ik bump niet ....

Het lag gwn nog in pagina 1 (midden).

Ten 2de het gaat over na het stoppen van SA:MP

Dus jullie 2posten hier bullshit

:klap: fantastisch.

Wat voor onzin post is dit?

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...