Ice Cold Killa Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het kan ook zijn dat de site van SA-MP gehackt is.... alweer
Johan O. Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het kan ook zijn dat de site van SA-MP gehackt is.... alweer dat zou misschien ook een optie zijn maar waarom zou er dan een andere site aangevraagt zijn waar op staat dat zij verder gaan ?
Azer Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 wanneer komt eigelijk MTA uit? Zolang er niet al teveel bugs opdagen met het implenteren van nieuwe functies is er een grote kans dat er deze maand nog een release komt Het kan ook zijn dat de site van SA-MP gehackt is.... alweer Vreemd dat ze dan een nieuw domein registreren, een nieuw subforum aanmaken en nieuwe channel at IRC registreren. Dat de site weer gehackt is is pure onzin dus
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Nee een vriend van mij (J-Fox) heeft in IRC met kyeman gepraat. Hij stopt inderdaad.
Typhoon Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 echt jammer kon al niet wahcten en nu nog wahcten op MTA maar dat lag shit is zo k*t
Azer Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 echt jammer kon al niet wahcten en nu nog wahcten op MTA maar dat lag shit is zo k*t je moet MTA:SA (werkend onder de BlueCore) niet te vergelijken met MTA:VC (draaiend onder de 0.2 Core) Vergelijk het eerder met VC:MP, maarja das ook niet perfect
Furi0uz Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Jammer,dan is hot nu maar w8en op mta,zal ook wel leuk worden,alleen met wat meer lag Lol? Lag? Ten eerste, de VC:MP release had op 100mbit servers al pings van 60 (Nederlander op NL server), terwijl dat bij MTA al gauw 20-30 is, en zodra iemand een ping van 150 had was het ook al niet meer te doen, vanwege de V-aim mag het misschien wat 'minder laggy' lijken, maar dat was het dus niet...
Azer Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Jammer,dan is hot nu maar w8en op mta,zal ook wel leuk worden,alleen met wat meer lag Lol? Lag? Ten eerste, de VC:MP release had op 100mbit servers al pings van 60 (Nederlander op NL server), terwijl dat bij MTA al gauw 20-30 is, en zodra iemand een ping van 150 had was het ook al niet meer te doen, vanwege de V-aim mag het misschien wat 'minder laggy' lijken, maar dat was het dus niet... plus dat de meeste lag veroorzaakt wordt door de gebruiker zelf (te trage pc etc.)
M.Toreno Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Lol? Lag?Ten eerste, de VC:MP release had op 100mbit servers al pings van 60 (Nederlander op NL server), terwijl dat bij MTA al gauw 20-30 is, en zodra iemand een ping van 150 had was het ook al niet meer te doen, vanwege de V-aim mag het misschien wat 'minder laggy' lijken, maar dat was het dus niet... ja, maar in mta is t zo dat als beide spelers een ping van 10 hebben, er nog lag is(tuurlijk is t wel speelbaar, maar toch), omdat de core zo bagger is. positie van de speler is niet goed sync, hoe snel iemand zn verbinding computer ook is/hoe snel iemand zn verbinding ook is. en inderdaad vc-mp netcode was niet geschikt voor grote servers. plus dat de meeste lag veroorzaakt wordt door de gebruiker zelf (te trage pc etc.) valt wel mee; de core was zo bagger dat alle kleine factoren ineens een grote rol gaan spelen.
Azer Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 plus dat de meeste lag veroorzaakt wordt door de gebruiker zelf (te trage pc etc.) valt wel mee; de core was zo bagger dat alle kleine factoren ineens een grote rol gaan spelen. ik raad het je aan om is vaker een nederlandse 100mbit MTA 0.5 te bezoeken doordat 0.5 zo ontiegelijk zwaar draait kunnen sommige pc's het gewoon niet aan
M.Toreno Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 (bewerkt) er zal best sprake zijn van framedrop, maar dan komt t niet zozeer door de pc's zelf, maar door MTA's core(t wordt direct wel veroorzaakt doordat de pc niet snel genoeg is, maar doordat de MTA Core een pain in the ass is voor vc, valt de framerate lager uit). kijk maar naar VC-MP, veel betere framerate. en zoals ik al zei de core was zo bagger dat alle kleine factoren ineens een grote rol gaan spelen. als t goed sync was, maakt t niet uit of iemand een lage framerate heeft. dan zouden de animaties nog steeds normaal moeten kunnen afspelen, en die persoon zou dan makkelijk te doden moeten zijn. helaas is t allesbehalve efficiënt. Bewerkt: 22 september 2005 door M.Toreno
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 dus San Anderes Multiplayer gaat nu Grand theft Auto Multiplayer heten? van Spookie=?
Azer Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 dus San Anderes Multiplayer gaat nu Grand theft Auto Multiplayer heten? van Spookie=?er komt er 1 achter met een topicbump
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) dus San Anderes Multiplayer gaat nu Grand theft Auto Multiplayer heten? van Spookie=?er komt er 1 achter met een topicbump Ik weet niet wat jij praat ik bump niet .... Het lag gwn nog in pagina 1 (midden). Ten 2de het gaat over na het stoppen van SA:MP Dus jullie 2posten hier bullshit fantastisch. Wat voor onzin post is dit? Bewerkt: 9 november 2005 door AmsterdamBoy
Recommended Posts