M.Toreno Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 met alle respect, maar heel veel posts van jou zitten vol met onzin, omdat je nog best wel jong bent en nog niet weet hoe alles in elkaar steekt. het is dus niet verstandig om te beweren dat posts van personen die al iets verder ontwikkeld zijn onzin bevatten. in deze topic is al een tijd niet meer gereageerd. na ong. 1,5 maand post jij eens een keer, zoiets noem je een "topic bump" ( je plaatst immers een bericht in een topic waarop al een tijd niet meer gereageerd is).
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Geen ruzie mensen. Dit is een gezellig forum zonder problemen en dat willen we allemaal zo houden En ik had pas gelezen dat er een release(BETA Preview) was van sa mp dus ik snap het niet echt meer :S GizmO
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) met alle respect, maar heel veel posts van jou zitten vol met onzin, omdat je nog best wel jong bent en nog niet weet hoe alles in elkaar steekt. het is dus niet verstandig om te beweren dat posts van personen die al iets verder ontwikkeld zijn onzin bevatten.in deze topic is al een tijd niet meer gereageerd. na ong. 1,5 maand post jij eens een keer, zoiets noem je een "topic bump" ( je plaatst immers een bericht in een topic waarop al een tijd niet meer gereageerd is). Het belangrijkste is nog dat het ONTOPIC gaat.. Nuttigepost.. Geen ruzie mensen.Dit is een gezellig forum zonder problemen en dat willen we allemaal zo houden En ik had pas gelezen dat er een release(BETA Preview) was van sa mp dus ik snap het niet echt meer :S GizmO Lmao? Denk het niet. Bewerkt: 9 november 2005 door AmsterdamBoy
M.Toreno Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Het belangrijkste is nog dat het ONTOPIC gaat..Nuttigepost.. juist, je zegt t al zelf! er is dus niet veel meer aan toe te voegen, dus je topic bump was zinloos! die post van mij was zeker nuttig, want je schijnt t nog steeds niet door te hebben
Lantyz Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Zo is het wel weer leuk geweest, met jullie twee. Ontopic of een slotje, jullie keus.
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ontopic natuurlijk waroom slotje? Ontopic: Had Kyeman dan geen geld ofzo? hij kan toch in de weekend verder gaan met die mod( al duurt het wel lang,)
RTS Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Nee hij heeft geen tijd, kyeman heeft ook werk en een priveleven. En nu ONTOPIC, geen bullshit en domme reacties meer.
Goliat Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 mta sa duurt wel lang maja this al heer leuk dat het uberhaupt komt
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 op dit moment al 5Maanden en 3dagen na Release van San Andreas (AMERIKA) 5Maanden en 0dagen na Release van San Andreas(EUROPA)
M.Toreno Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) ok en dat is wel ontopic wou je zeggen? om maar ff de boel in goeie banen te leiden: wie zegt dat kyeman geld tekort heeft? inderdaad. werken doe je niet alleen voor het geld, ook voor je plezier, en ervaring opdoen kan ook geen kwaad(en het kan best zijn dat ie nu een goeie baan heeft waar ie trots op is). een multiplayer mod is allemaal leuk en aardig, maar dat weegt niet op tegen een full-time baan. Bewerkt: 11 november 2005 door M.Toreno
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 ok en dat is wel ontopic wou je zeggen? om maar ff de boel in goeie banen te leiden: wie zegt dat kyeman geld tekort heeft? inderdaad. werken doe je niet alleen voor het geld, ook voor je plezier, en ervaring opdoen kan ook geen kwaad(en het kan best zijn dat ie nu een goeie baan heeft waar ie trots op is). een multiplayer mod is allemaal leuk en aardig, maar dat weegt niet op tegen een full-time baan. Full-Time(5dagen) Lijkt niet echt voor plezier. maar goed
M.Toreno Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 jij bent nog de allerlaatste die daar iets over kan zeggen. daarnaast lijkt t me onverstandig om jouw mening wat betreft werken toe te passen op kyeman zelf(je weet ten eerste niks van de situatie af, ten tweede is kyeman anders dan jij).
RTS Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 jij bent nog de allerlaatste die daar iets over kan zeggen.daarnaast lijkt t me onverstandig om jouw mening wat betreft werken toe te passen op kyeman zelf(je weet ten eerste niks van de situatie af, ten tweede is kyeman anders dan jij). Het gaat weer uit de hand lopen. Slotje M.Toreno en AmsterdamBoy gedraag jullie even nu. En AmsterdamBoy ik heb je al eerder gewaarschuwd.
Recommended Posts