XenoPHoXx Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik wilde dus in SA een mod installeren(X Wing) voor de Hydra maar ik snap de ballen er niet van Hoe ik dat moet doen kreeg er zo'n readme in t intaliaans bij pls someone Reageren
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 ik wilde dus in SA een mod installeren(X Wing) voor de Hydra maar ik snap de ballen er niet van Hoe ik dat moet doen kreeg er zo'n readme in t intaliaans bij pls someone Gebruik de SAMI (San Andreas Mod Installer). Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) of GGMM... Bewerkt: 19 september 2005 door BoMBeRMeN Reageren
P-Jamma Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) of GGMM... ***reclame verwijdert*** Je mag geen reclame maken voor andere GTA Sites Zou je toch wel moeten weten?? Gebruik de Mod Inslatter, werkt goed Bewerkt: 19 september 2005 door Exabyte Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 ik heb het verwijderd, en dan geeft exabyte me 20% warn.... kan jij het ook ff verwijderen? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 ik heb het verwijderd, en dan geeft exabyte me 20% warn.... kan jij het ook ff verwijderen? Ik verwijder jou warn niet. Want het is absoluut terrecht. Jij hoort het toch echt wel te weten dat dit niet mag. Je zit hier al lang genoeg. BTW: Topic Moved naar Modding Help. Reageren
Ewoud Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Je hebt hem verwijdert na dat ik je gewarnd heb. Ga nu niet scheinheilig doen. On topic. Reageren
XenoPHoXx Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2005 thxx guys helped allot bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.