Jump to content

Undefeatable

lepertum

Recommended Posts

Ik begin het nogal beu te worden op MTA, ik knal hele guns op iemand leeg,zonder dat ie iets heeft. Terwijl de andere 3 schoten lost en ik dood ben.

Zelfs als ik op iemand lock en raak schiet verliest diegene nog nix?

Iemand een idee waar dit door kan zijn? Ik heb misschien in totaal 2 kills gedaan op de week dat ik speel :@

Het is oiok niet bij bepaalde spelers maar bij iedereen, niemand kan ik raken....

Delen op andere websites

Er zitten bugs in MTA waardoor het schieten soms niet goed gaat.

Houd er ook rekening mee dat kogels een afwijking kunnen hebben of dat de tegenstander achter een object kan staan.

Schiet altijd aardig laag bij een persoon, op benen en voeten, dan gaat het heel makkelijk in een paar schoten.

Delen op andere websites

MTA is irriterend. Als je het gaat spelen en je word vermoord word je boos of chagerijnig. Tenminste.. De meeste worden dat. Ze schelden je uit voor 'laggers' enz.

Maar dat komt omdat ze nog niet zo vaak MTA hebben gespeeld. Als je dat vaker doet leer je de bugs kennen en vermoord je zo iedereen.

Als je het niet aan wilt horen dat je voor n00b of lagger wordt uitgescholden druk je gewoon op F9. Klaar is Kees. B)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...