Damos Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 als ik in las venturas op de airport ben waar de boeiing instaat gaat hij open en staat er geen meer Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Kun je het misschien iets duidelijker uitleggen, want hier snap ik niks van eigenlijk. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Dan moet je elke keer terugkomen todat hij er weer instaat. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Gewoon even weg rijden en dan later weer terug komen. Een rondje om het vliegveld rijden is ook goed genoeg. En als je dan terug komt staat hij er meestal wel. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 De manier die Mazzeltje noemt werkt goed, maar ik heb er ook nog eentje. Gewoon rustig er naar toe rijden. Zo heeft het spel de tijd om te spawnen. Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb idd hetzelfde probleem ik was de TXD aan het veranderen Voor GTI en toen wou ik het testen starte ik san andreas weer op en toen was ie weg toen ging ik btje rondrijden ongeveer half uur btje wheelies zetten enzo en toen was ie nog steeds weg en hij is er nu nogsteeds niet.. Reageren
erzincancanim Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 je moet een hoefijzer op het vliegveld als je bij de garage weg gaat recht door rijden en langs de opstijgbaan vind je er een Reageren
dmx Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 je moet een hoefijzer op het vliegveld als je bij de garage weg gaat recht door rijden en langs de opstijgbaan vind je er een owja en wat heeft dat te make met zijn vraag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.