Jozz Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) ik ga misschien een een total conversion mod maken van mijn woonplaats Waspik(het is een klein dorp dus niet echt moeilijk te maken).Ik zoek medewerkers voor de mod dus,wie wil er meehelpen. ik weet er al een paar(medewerkers) maar ik weet niet ZEKER of ze meedoen.ik post nog wel screens van het dorp. alvast bedankt. logo:http://img333.imageshack.us/my.php?image=g...gtawlogo4na.png Bewerkt: 19 september 2005 door zjos
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 als mensen je dorp moeten namaken moeten ze wel duidelijke fotos hebben maarja ik heb er niet zoveel vertrouwen in
Bradley H. Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 uhm, wie wil er nou niet een mod maken van zijn eigen woonomgeving. Echter moet je er wonen om het goed te kunnen maken. BTW..., kan jij modellen ? anders gaat dit je nooit lukken.
Jozz Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ik post nog wel foto´s.en ik doe wel veel zelf anders lukt het inderdaad niet
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 1. Je zal inderdaad zelf veel moeten doen. 2. Logo is ook niet echt mooi (Paint werk) 3. Waarom zouden andere van jouw dorp dat doen. Kunnen ze net zo goed van hun woonomgeving dat maken. Oftewel: Slecht idee.
DaddyPimp Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 1. Je zal inderdaad zelf veel moeten doen.2. Logo is ook niet echt mooi (Paint werk) 3. Waarom zouden andere van jouw dorp dat doen. Kunnen ze net zo goed van hun woonomgeving dat maken. Oftewel: Slecht idee. Ik denk ook dat het niks wordt, weet ik eigenlijk wel zeker, Maar ik woon in omgeving Eindhoven, maar heb ook aan de Zwolle Mod meegewerkt, als je de juiste foto's maar hebt! Zelf ben ik (met Nasty-Toilet-Man en PascalSmit) ook met een mod bezig, We maken de omgeving Eindhoven etc. na..
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Maar Eindhoven is een stad. Waspik is een dorpje/gehucht.
Jozz Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 (bewerkt) maar die heb ik niet nagemaakt maar deze kan er wel voor in de plaats. URL=[/url]][/url]]imageshack.us[/url] ]imageshack.us[/url]]]imageshack.us[/url][/url] Bewerkt: 26 september 2005 door zjos
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Euhm.. Niet echt fantastisch vind ik... Die rode textures zijn ook niet echt mooi, en ze zeggen dat je beter met 3D's Max kunt werken..
Jozz Geplaatst: 26 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2005 heb ik niet en blijf ONTOPIC
NickDrake Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 beste (z)jos ik denk dat je mod niets wordt want dit is het enige van screens dat hebt laten zien... laat eens wat meer screens zien maak een beter logo (slecht logo)maak het met photoshop ofzo ga je wat meer info geven zoals wie zoek enzo... heb je iets van een site enzo
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 heb ik nieten blijf ONTOPIC Volgens mij weet jij niet wat Off en OnTopic is... Want we waren al Ontopic... Maar nu weer écht Ontopic
peter99 Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) ik ga misschien een een total conversion mod maken van mijn woonplaats Waspik(het is een klein dorp dus niet echt moeilijk te maken).Ik zoek medewerkers voor de mod dus,wie wil er meehelpen.ik weet er al een paar(medewerkers) maar ik weet niet ZEKER of ze meedoen.ik post nog wel screens van het dorp. alvast bedankt. logo:http://img333.imageshack.us/my.php?image=g...gtawlogo4na.png ha ha ,ik woon in waspik mag ik je helpen ? ik heb sketchup 4.0 3ds max 7 én zmodeler v2.0.2 Bewerkt: 2 oktober 2005 door peter99
Jozz Geplaatst: 2 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 (bewerkt) Ja dat is goed (nieuw logo) Bewerkt: 2 oktober 2005 door zjos
Bradley H. Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2005 Ik vindt het logo niet echt fantastische, je model trouwens ook niet. Je moet wat meer ervaringen opdoen voordat je hier aan begint.
Recommended Posts