Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

miss zou op de achter grond van het logo nog een paar patriots kunnen zetten ??

Geplaatst:

Ik weet het niet hoor :N

dit ziet er niet al te best uit en je bent alleen :N

Sorry maar volgensmij kan je gewoon beter stoppen :N

Geplaatst:

Je kan ook veel beter een total conversion mod beginnen als je ervaring hebt.

Je kan veel beter met kleine tutorials beginnne(Van GTAmodding die helaas offline is :N ) en dan al heb je ervaring een total conversion mod maken.

Geplaatst:

Begin gewoon eerst met texturen.

Als iedereen die goed vind kan je met iets beters beginnen.

Geplaatst: (bewerkt)

Daar ben ik het mee eens!

eerst gwn Txturen/Modelen en als mensen dat mooi vinden kan je er mischien een TC van maken :)

Bewerkt: door Mad Dogg
Geplaatst:
eerst gwn Txturen/Modelen en als mensen dat mooi vinden kan je er mischien een TC van maken

Ik denk dat we beter onze krachten kunnen bundelen. Als je wilt gaan modden hoef je toch geen nieuw project op te zetten ?

Op dit moment hebben we

- Grand Tani Islands

- GTA burnout

- GTA amsterdam.

GTI stelt hoge eisen als sketchupmodeller wordt je er niet snel aangenomen, maar met burnout is de eisenstelling veel lager, en kom je met een beetje meer ervaring wel.

Waarschijnlijk weet je niet eens een object in VC/SA te zetten.

Hier komt denk ik snel een slotje op, tenzij je nog met goed bewijs komt en meer info, info waar we iets aan hebben, niet autoscreens die van google zijn geplukt :bonk:.

Geplaatst:

Inderdaad Mischien kunnen degene die met GTA Waspik bezig zijn ook met GTA Burnout meedoen wij stellen iets lagere eisen.

Maar we hebben we het liefst 3ds max moddellers.

Dus Kijk maar wat jullie willen.

Geplaatst: (bewerkt)
eerst gwn Txturen/Modelen en als mensen dat mooi vinden kan je er mischien een TC van maken

Ik denk dat we beter onze krachten kunnen bundelen. Als je wilt gaan modden hoef je toch geen nieuw project op te zetten ?

Op dit moment hebben we

- Grand Tani Islands

- GTA burnout

- GTA amsterdam.

GTI stelt hoge eisen als sketchupmodeller wordt je er niet snel aangenomen, maar met burnout is de eisenstelling veel lager, en kom je met een beetje meer ervaring wel.

Waarschijnlijk weet je niet eens een object in VC/SA te zetten.

Hier komt denk ik snel een slotje op, tenzij je nog met goed bewijs komt en meer info, info waar we iets aan hebben, niet autoscreens die van google zijn geplukt :bonk:.

ik ben ook met een mod bezig zie sig ,gta san abgrund

vertaald :gta san afgrond ,logisch toch ?

ik ben al druk bezig met de landschappen ,met dank aan wuazie die mij een goede manier heeft verteld om eilanden te maken

ik heb 3ds max 7 ,sketchup 4.0 ,zmodeler

de naam van me mod zegt al iets : rijd nooit zomaar ergens heen, bij mij kan je in een ravijn vallen, en kunnen ze tommy als dood verklaren

live and reload

peter99

Bewerkt: door peter99
Geplaatst:

ik ben al druk bezig met de landschappen ,met dank aan wuazie die mij een goede manier heeft verteld om eilanden te maken

de naam van me mod zegt al iets : rijd nooit zomaar ergens heen, bij mij kan je in een ravijn vallen, en kunnen ze tommy als dood verklaren

live and reload

peter99

GTA Abgrund? Is dat Duits ofzo?

Geplaatst:
Op dit moment hebben we

- Grand Tani Islands

- GTA burnout

- GTA Amsterdam

Uhm, excuse moi maar tFoV bestaat nog steeds hoor, of je leest gewoon over dat topic heen.

Geplaatst:

live and reload

peter99

jep ,een duitse stad waar ze amerikaans spreken door de hoeveel heid geémigreerde mensen ,het was in het verleden een duits militair kamp

op de vli8egtuigen staan dingen als , krüger airlines

Geplaatst:

live and reload

peter99

jep ,een duitse stad waar ze amerikaans spreken door de hoeveel heid geémigreerde mensen ,het was in het verleden een duits militair kamp

op de vli8egtuigen staan dingen als , krüger airlines

Sorry dat'k het zeg, alleen is dat niet een beetje vergezocht?

Geplaatst:

Dit gaat helemaal de verkeerde kant op. Voorlopig komt hier een slotje op.

[Niet eens met slotje -> Stuur me een PB]

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...