k0s-187 Geplaatst: 19 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2005 HEB JE DE MAN NIET GEHOORD ? LAAT DE TOPIC RUSTEN .. EN ALSJEBLIEFT GEEN CAPSLOCK AAN ZETTEN
Velaro Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 (bewerkt) HEB JE DE MAN NIET GEHOORD ? LAAT DE TOPIC RUSTEN .. EN ALSJEBLIEFT GEEN CAPSLOCK AAN ZETTEN Kan iemand hier een slotje op zetten (sorry dat ik dit vraag,maar hij moet toch echt eens gaan stoppen met zulke reactie's)ik denk dat je capslock zelf aan staaat kos laat dit topic nu toch rusten ! Verder geef ik geen reactie's meer in dit topic Bewerkt: 19 september 2005 door gtafan1221
W3sl3y Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 HEB JE DE MAN NIET GEHOORD ? LAAT DE TOPIC RUSTEN .. EN ALSJEBLIEFT GEEN CAPSLOCK AAN ZETTEN Mensen reageer hier niet op en laat hem maar kletsen. Een admin maakt er wel een eind aan. Laat maar lekker rusten!...
Krid Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 volgens mij bestaat die cheat niet eens.
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 k0s-187 je post echt heel slecht. Als je zo door gaat krijg je een warn van mij. Ik hoop dat je nu er van leert. En zet A.U.B die Capslock uit!!!! Slot!! Een admin maakt er wel een eind aan. Is een Globale Mod ook goed.
Recommended Posts