Jump to content

Downloads

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

eey ik heb ff een vraagje, hij past niet echt in dit forum, maar ik wist niet waar ik hem anders moest planten. M'n vraag gaat over downloads. Vaak als ik iets download, (bijv. dat een patriot er als een Hummer uitziet ofzo) dan werkt dat niet. Moet je dan met het programma dat je gedownloaded hebt nog iets speciaals doen? In een speciale map van San Andreas zetten ofzo? Alvast bedankt :'D

EDIT: Ik heb net (een minuut geleden N00b mode 2.0 gedownloaded. Maar hij doet het niet. Als je op downloaden klikt, staat er dit:

Bestand downloaden

Sommige bestanden kunnen schade aan uw computer toebrengen. Sla het onderstaande bestand niet op en open het niet als u van mening bent dat de bestandsinformatie er verdacht uitziet ( :D ) of als u twijfels over de oorsprong van het bestand hebt.

Bestandnaam: N00bmodeV2.0.zip

Bestandstype: WinRAR ZIP-archief

Wilt u het bestand openen of op uw computer opslaan? (Dan klik ik op opslaan, of moet je openen doen??) En dan sla ik hem op in Mijn Documenten. Maar als ik dan San Andreas opstart merk ik niks van wat ik gedownloaded heb. Wat doe ik fout? PLEASE HELP ME!!! :-(

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

Ik ken er niet zo veel van maar ik weet wel dat je de mod in de GTA map moet zette (ik weet niet welke) dus probeer da eens en dan zal et wel werke

Geplaatst:

Die hummer of wat dan ook,daarvoor gebruik je de IMG-TOOL,stel dat je hem voor de patroit MOET verplaatsen zoek je patroit op en verplaats je het met het gemodde bestand ;) En die Noobmod v2.0,tja;gewoon opslaan,sinds wanneer komen er virussen van gtagames.nl ? ;)

Geplaatst:
je moet het ook nog installeren.

ik klik altijd op openen en dan instaleren dat neemt geen ruimte in op de pc :D

Ja maar daarna kan je de rarfile wel verwijderen.....ik duw zelf ook op openen :{

Geplaatst:

De readme van de nOObmod lezen.

Daar staat dat je een backup moet maken van de bestanden Main.scm, Script.scm en American.txd (ik zeg dit uit me hoofd).

Als je dat gedaan hebt plak je de Main.scm in de map waar het orgineel ook stond, met de rest doe je het het zelfde.

Dan start je SA op en kies je voor New Game.

Dan moet de nOObmod het doen.

===============================================

Dan over je auto's.

Eerst moet je IMG Tool downloaden (te vinden in de database van gtagames.nl)

Dan je bestanden die je gedownload hebt uitpakken (ergens waar jij wil).

Vervolgens start je IMG Tool op en open je het bestand GTA III in je San Andreas Data folder.

Dan kies je Edit en vervolgens Search .

Zoek dan naar het bestand die je wil (bijv. Patroit.txd).

Als je die gevonden hebt klik je op rechtermuisknop en kies je voor Replace

Vergeet niet eerst een backup te maken!

Dan verwissel je het orginele bestand met het bestand die je gedownload hebt (te vinden in de map waarin je hem hebt uitgepak).

Kies vervolgens bij Edit voor Rebuild Archive en laat hem even een paar minuutjes ze gang gaan.

Start San Andreas op en zoek je auto.

Als alles goed is moet hij succesvol verandert zijn.

Ps. Bij sommige auto's moet je ook nog een aantal cijfertjes veranderen in het bestand: Carcols en Handlings (te vinden in je data map) wat je kan openen met kladbok.

Wat je moet veranderen staat in de readme van het gedownloade bestand.

Ik hoop dat alles nu lukt.

Voor vragen kan je me altijd nog een PB sturen.

Geplaatst: (bewerkt)

Eey bedankt voor de hulp... Maar ik snap het niet echt. Ik wil niet als een dom blondje klinken, maar wtf betekent: een backup maken enzo... ik ben niet het type dat veel computert, dus ik ken al die computer taal niet zo goed. Ik vind San Andreas echt kei vet, maar ik computer niet zo veel, dus ik weet ook nietw at al die woorden als backup enzo allemaal betekenen... SORRY!!! :bonk:

En hoe moet je het instaleren? Als ik het opsla (in Mijn Documenten, of moet het in een speciale map van San Andreas) staat er niks van: wil je het instaleren ofzo...

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:
Eey bedankt voor de hulp... Maar ik snap het niet echt. Ik wil niet als een dom blondje klinken, maar wtf betekent: een backup maken enzo... ik ben niet het type dat veel computert, dus ik ken al die computer taal niet zo goed. Ik vind San Andreas echt kei vet, maar ik computer niet zo veel, dus ik weet ook nietw at al die woorden als backup enzo allemaal betekenen... SORRY!!! :bonk:

En hoe moet je het instaleren? Als ik het opsla (in Mijn Documenten, of moet het in een speciale map van San Andreas) staat er niks van: wil je het instaleren ofzo...

Ok, hier is een wat niet compter tall uitleg:

Je moet de bestanden die in data/script Kopieren en plakken in een andere folder zodat je later de originele bestanden weer trug kan zetten snappie?

Je doet de rar openen met winrar (als je dat niet heb zoek op google naar winrar en download het) winrar is een programma dat bestanden inpakt zodat de grote van het bestand kleiner is. Als je het heb geopend selecteer je de files script.img en main.scm

en druk je op extract (uitpakken) en dan zet je ze in de map: Gta San Andreas\data\script je doet hetzelfe met american.txt alleen zet je die in Gta San Andreas\text.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...