Lennart91 Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Als je goed naar de maan kijkt lijkt het net op een ongeboren baby op een echo. Is dit een EE of gewoon toeval?
Mazzeltje Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik kan het moeilijk zien maar als het er in staat lijkt het mij meer Toeval.
Giorgo Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Dit is maar gewoon toeval hoor bij iedereen is de maan anders denk ik dat gaat r* niet doen dat is niet echt een geintje ofzo hé. @Mazzeltje je bent me 26 sec. voor. Mazzeltje Ik ben snel Ik weet het.
Gunslinger Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Hij lijkt er erg veel op moet ik zeggen, goed gevonden! Het is maar waar je op let hoor... Mij zou het nooit opvallen. Of het een echte EE is, dat weet ik niet, maar wel goed gevonden. PS: Je moet een heel klein beetje fantasie gebruiken om er een kind in te zien.
Cool Hand Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 ik denk niet dat het een Easter Egg is. Ze hebben het denk nou eenmaal zo getekent, en daar moeten we het mee doen! By the way: Wat ben je rijk! Koos.
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Waarom zou R* een baby op de maan tekenen ??
Big Boss Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Dat is gewoon de maan, niks bijzonders. En als het toch een echo is moet je al veel fantasie gebruiken.Wat wel een EE is, dat als je er op schiet met een sniper ze groter of kleiner wordt. Maar dat wist iedereen hier toch al hoop ik? @Joriz: je hebt helemaal gelijk. Bewerkt: 20 september 2005 door GTA-lover
Joriz Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Sorry hoor maar zo ziet de maan er toch in het echt ook uit. Ze hebben gewoon een foto van de maan genomen. Dus als jij zegt dat de maan in GTA San Andreas dus de echo van een baby is dan is de echte maan dat dus ook. Vergelijk maar met een echte foto van de maan:
Pitbull Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik zie in die maan(in SA) toch geen ongeboren baby hoor
Floppy Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het is een achterover gekanteld konijn.
Pitbull Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het is een achterover gekanteld konijn. dat zie ik er ook niet in...
Joriz Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het is een achterover gekanteld konijn. Dat deden ze al in de middeleeuwen. Kijken of er maanmannetjes op lopen enzo. Ik zie niet bepaald hoe deze topic bijdraagt aan dit forum. Ik denk dat er een slotje op moet. Iedereen ziet toch duidelijk dat het gewoon een foto van de volle maan is.
JelleVD Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ik zie het wel een beetje (er is net een baby bij gekomen in onze famillie)
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 ik zie er niet veel in,maar als ik er iets in zou zien zou ik dit meer real life vinden,want nu lijkt de maan voor mij toch ook op een gezicht(in werkelijkheid) Greetz gtagangster
Recommended Posts