garco Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ik zat even wat bij de easter eggs van VC te kijken. Toen zag ik het reclamebord met de tekst: "life's a beach", waarbij "beach" veranderd is in "bitch". In SA heet de missie op het strand "Life's a beach", dus ik dacht dat dit wel een soort van verwijzing was.
dmx Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 nee life's a bitch is gewoon een uitdruking! zo van dat het leven zuigt
garco Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ja, maar dan kan het toch nog wel een verwijzing zijn?
Ikkes Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 hij is wel vergezocht maar er is mischien een kleine kans van slagen kijk maar: en: ++Klik++ groeten Ikkes
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Idd je kan duidelijk zien dat beach veranderd is in bitch Het kan idd een verwijzing zijn.
BeatboxGamer Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Idd je kan duidelijk zien dat beach veranderd is in bitchHet kan idd een verwijzing zijn. Een verwijzing waarnaar? Ik denk het gewoon toeval is.
Damos Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 een verwijzing naar die missie
BeatboxGamer Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 een verwijzing naar die missie Dat is knap kan CJ tijdreizen? Nee het is gewoon toeval. Ik vind het een beetje doelloos topic eerlijk gezegd. Laat hem maar rusten is mijn mening.
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Idd je kan duidelijk zien dat beach veranderd is in bitchHet kan idd een verwijzing zijn. Een verwijzing waarnaar? Ik denk het gewoon toeval is. Nouja, ik zeg dat het mss wel kan, denk het eerlijk gezegd ook niet maarja In dit topic hoor je me niet meer Bewerkt: 20 september 2005 door Dizzee
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Totaal geen easter egg dit is gewoon zelfs geen reclamebord het is gewoon een verwelkomingsbord als je in "little haiti" komt...
SWYV Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Totaal geen easter eggdit is gewoon zelfs geen reclamebord het is gewoon een verwelkomingsbord als je in "little haiti" komt... en ligt in Little haïti ook beach??? dacht dat er geen te vinden zijn hoor dusja waarom zou er reclamebord staan met beach in little haiti alhoewel er geen beach te zien???
Giorgo Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Dat is gewoon een uitspraak er moet niet perse een strand zijn hé
Recommended Posts