kuyt Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 na een hele zoektogt heb ik dan tog alcatraz gevonden het bestaat duzz wel
Dizcid Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 cool en waar staat het op de kaart?
kortman_8 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat is bullshit, Dat is in een schip. Daar moet je ook in bij een missie van Woozie
Ice Cold Killa Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Alcatraz is geen boot .
Mister Fuji Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Laat duidelijk zijn dat de boot van de Da Nang Boys NIET Alcatraz is. Bovendien zijn er wel meer gevangenissen te vinden in San Andreas, die allemaal niet Alcatraz voorstellen.
josie Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 En als het al op een boot was waarom zie je maar een cel? En zo ziet een cellen blok er uit Maar ik denk dat je maar moet stoppen met zoeken want er is echt geen vind bare alcatraz ( denk ik)
kuyt Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 En als het al op een boot was waarom zie je maar een cel?En zo ziet een cellen blok er uit Maar ik denk dat je maar moet stoppen met zoeken want er is echt geen vind bare alcatraz ( denk ik) lol het was te proberen ja
gangster28 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 En als het al op een boot was waarom zie je maar een cel?En zo ziet een cellen blok er uit Maar ik denk dat je maar moet stoppen met zoeken want er is echt geen vind bare alcatraz ( denk ik) lol het was te proberen ja wist je dat er mensen geband zijn voor neppen eggs?
Krid Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 nee, maar waarom wordt je daarvoor gebanned??
W3sl3y Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 nee, maar waarom wordt je daarvoor gebanned?? Als je een Easter egg verzint krijg je een warn.
Gunslinger Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Omdat we daar gewoon niet op zitten te wachten. En je doet dan ook nog eens aan spam. Regels zijn regels. Geen neppe EE's posten. Altijd met bewijs posten. Bij het posten van een neppe EE: (kans op) ban. Zo duidelijk is het.
garco Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 daarom staat het ook niet in het easter eggs forum, maar in het grappig dingen forum...
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 daarom staat het ook niet in het easter eggs forum, maar in het grappig dingen forum... Dit is nog altijd het general forum en niet het 'grappige dingen'-forum
garco Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) daarom staat het ook niet in het easter eggs forum, maar in het grappig dingen forum... Dit is nog altijd het general forum en niet het 'grappige dingen'-forum Nou ja, het heeft een naam... GTA San Andreas GeneralHier kan je grappige dingen en andere shit plaatsen over GTA San Andreas! Forum wordt gemodereerd door: .Levi., Exabyte Bewerkt: 20 september 2005 door garco
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) daarom staat het ook niet in het easter eggs forum, maar in het grappig dingen forum... Dit is nog altijd het general forum en niet het 'grappige dingen'-forum Nou ja, het heeft een naam... GTA San Andreas GeneralHier kan je grappige dingen en andere shit plaatsen over GTA San Andreas! Forum wordt gemodereerd door: .Levi., Exabyte ja ok, heb je gelijk in maar ik vind een neppe EE nog altijd niet grappig *edit* sorry jon-asses voor het offtopic gedeelte Bewerkt: 20 september 2005 door Dizzee
Recommended Posts