Aottens Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Waar kan je de nachtkijker en de hittekijker vinden na de missie Breaking the bank at caligula's?? Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) één ervan lag dacht ik onder die grote satelliet-schotel in de desert Bewerkt: 20 september 2005 door Dizzee Reageren
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 kan je dit niet in de walktrough zoeken? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat kan je wel degelijk in de walktrough opzoeken. Klik in de Walktrough op wapens en dan je gewenste wapen en hoppa, je krijgt de plek waar je hem kan vinden . Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Dat kan je wel degelijk in de walktrough opzoeken.Klik in de Walktrough op wapens en dan je gewenste wapen en hoppa, je krijgt de plek waar je hem kan vinden . heb ik gedaan maar er zit geen map bij *edit* kan het echt niet vinden in de wt Bewerkt: 20 september 2005 door Dizzee Reageren
Velaro Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Dat kan je wel degelijk in de walktrough opzoeken.Klik in de Walktrough op wapens en dan je gewenste wapen en hoppa, je krijgt de plek waar je hem kan vinden . heb ik gedaan maar er zit geen map bij *edit* kan het echt niet vinden in de wt Er ligt er een in Zero's RC shop,waar je al de missie's met die vliegtuigjes,helikoptertjes,etc,etc daar ligt er een Bewerkt: 20 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Svenie Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat kan je wel degelijk in de walktrough opzoeken.Klik in de Walktrough op wapens en dan je gewenste wapen en hoppa, je krijgt de plek waar je hem kan vinden . heb ik gedaan maar er zit geen map bij *edit* kan het echt niet vinden in de wt Er ligt er een in Zero's RC shop,waar je al de missie's met die vliegtuigjes,helikoptertjes,etc,etc daar ligt er een ja en je krijgt er ook bij bepaalde missies als je nee busted wordt dan behoud je ze Reageren
Krid Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Je kan ook op de walktrough kijken, daar heb je kaarten waar je op kan zien waar ze liggen etc. :'D Reageren
Aottens Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik heb de gewone nachtkijker gevonden, die ligt volgens mij in het grote huis in mulholland, dat huis wat je krijgt na die missie. Reageren
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 NEE DIE LIGT DAAR NIET IK HEB DAAR 1000x GEKEKEN!! (Sorry voor de reactie hoor ligt niet aan jou ) Reageren
Velaro Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ik weet het zeker hoor,je moet IN de winkel gaan (van Zero)en tussen al die dingen enzo kijken,tussen een van de rijen ligt er een hoor Reageren
Samurai Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 mss moet je die missies van zero allemaal doen Reageren
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 heb ik gedaan,en ik zie er niet echt veel Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 In zero's ligt er geen ! Bij de sandking in the big ear ligt er 1,in het huis van madd dog dat je ingepikt hebt ligt er 1,en in de legerbasis of area 69 ligt er 1 in zo een hokje van een uitkijktoren. (kaart komt eraan) Reageren
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 In zero's ligt er geen !Bij de sandking in the big ear ligt er 1,in het huis van madd dog dat je ingepikt hebt ligt er 1,en in de legerbasis of area 69 ligt er 1 in zo een hokje van een uitkijktoren. (kaart komt eraan) en zeg mij waar er 1 in madd doogs ligt.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.