Jump to content

Thermal Gogles en Nightwatch Gogles

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat kan je wel degelijk in de walktrough opzoeken.

Klik in de Walktrough op wapens en dan je gewenste wapen en hoppa, je krijgt de plek waar je hem kan vinden ;).

Geplaatst: (bewerkt)

Klik in de Walktrough op wapens en dan je gewenste wapen en hoppa, je krijgt de plek waar je hem kan vinden ;).

heb ik gedaan maar er zit geen map bij

*edit* kan het echt niet vinden in de wt :?

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst: (bewerkt)

Er ligt er een in Zero's RC shop,waar je al de missie's met die vliegtuigjes,helikoptertjes,etc,etc daar ligt er een ;)

Bewerkt: door gtafan1221
Geplaatst:

Er ligt er een in Zero's RC shop,waar je al de missie's met die vliegtuigjes,helikoptertjes,etc,etc daar ligt er een ;)

ja en je krijgt er ook bij bepaalde missies als je nee busted wordt dan behoud je ze :cya:

Geplaatst:

Ik heb de gewone nachtkijker gevonden, die ligt volgens mij in het grote huis in mulholland, dat huis wat je krijgt na die missie.

Geplaatst:

Ik weet het zeker hoor,je moet IN de winkel gaan (van Zero)en tussen al die dingen enzo kijken,tussen een van de rijen ligt er een hoor :Y

Geplaatst:

In zero's ligt er geen !

Bij de sandking in the big ear ligt er 1,in het huis van madd dog dat je ingepikt hebt ligt er 1,en in de legerbasis of area 69 ligt er 1 in zo een hokje van een uitkijktoren.

(kaart komt eraan)

Geplaatst:
In zero's ligt er geen !

Bij de sandking in the big ear ligt er 1,in het huis van madd dog dat je ingepikt hebt ligt er 1,en in de legerbasis of area 69 ligt er 1 in zo een hokje van een uitkijktoren.

(kaart komt eraan)

en zeg mij waar er 1 in madd doogs ligt.. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...