gangster28 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 hey mensen ik ben even bezig geweest en ik kreeg dit als resultaat. wat vinden jullie van de nieuwe radar. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Om eerlijk te zijn... nogal onhandig :$. Door die zwarte strepen kan je de plattegrond minder zien. Misschien kan je ze transparant maken . Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Om eerlijk te zijn... nogal onhandig :$.Door die zwarte strepen kan je de plattegrond minder zien. Misschien kan je ze transparant maken . ik vroeg om mening dus het maakt niet uit maar wat bedoel je een andere kleur of die binneste weg halen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Om eerlijk te zijn... nogal onhandig :$.Door die zwarte strepen kan je de plattegrond minder zien. Misschien kan je ze transparant maken . ik vroeg om mening dus het maakt niet uit maar wat bedoel je een andere kleur of die binneste weg halen? Ik bedoel die zwarte vierkantjes in het midden. Het ziet er leuk uit enzo, maar niet echt handig . Reageren
Achille Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik vind het lelijk sorry.. mischien dat je het groter kan maken ofzo? dat zou wel handig zijn :'D Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 nou het probleem is als je hem groter maakt word hij nog lelijker want dan heb je een grote radar met een klein kaartje. Reageren
Jarno Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Of je moet engine aanpassen. (Niet mogelijk). Reageren
Le MrG Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 Mss de buiten kant veranderen en niet de binnenkant bijv. i.p.v dat rondje een klein LCD schermpje ofzo Reageren
Achille Geplaatst: 22 september 2005 Rapport Geplaatst: 22 september 2005 ja maar dat bestaat al dat kan je vast ergens downen niet? miss op google kijken ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.