aaaa1 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Waar moet ik haar naartoe rijden als ik wil eten? Het dichtsbijzeinde glaasje is de pizza stack... Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Waar moet ik haar naartoe rijden als ik wil eten? Het dichtsbijzeinde glaasje is de pizza stack... Het staat in de walkthrough. Je moet naar het dichtsbijzijnde "glaasje". Een uitgaanstent dus. EDIT: @ aaaa1: Sorry, maar dit stond in de walkthrough. Bewerkt: 20 september 2005 door Gunslinger Reageren
aaaa1 Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Maar je hebt 2 dingen bij het glaasje. De pizza stack en een soort huisje erachter. Dus ik ging naar dat huisje erachter omdat dat het glaasje was. Maar dan krijg je een filmpje te zien dat ze het helemaal niet leuk vind. En..het blijkt ook de pizza stack te wezen. EDIT: @ Gunslinger: maar er gaan dan wel procenten af, wat moet ik dan doen? Bewerkt: 20 september 2005 door aaaa1 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 EDIT: @ Gunslinger: maar er gaan dan wel procenten af, wat moet ik dan doen? Wanneer gaan er procenten af? Als je naar de WS Pizza gaat komen die er weer bij. (Als je date dan goed gaat tenminste. Reageren
aaaa1 Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Maar er staat toch dat je haar naar het glaasje moet brengen en niet naar het teken van de pizza stack. Reageren
Damos Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het gaat gewoon goed bij mij ik ga daar ook in en het gaat goed Reageren
aaaa1 Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het gaat gewoon goed bij mij ik ga daar ook in en het gaat goed Dus niet het glaasje maar de echte ingang van de pizza stack, daar moet je naar binnen gaan? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Het gaat gewoon goed bij mij ik ga daar ook in en het gaat goed Dus niet het glaasje maar de echte ingang van de pizza stack, daar moet je naar binnen gaan? Ja, dat van dat glaasje is waarschijnlijk een foutje in de WT. Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Ik heb een screenshot van de map en van de plaats zelf genomen daar neem ik ze altijd naartoe als ze een food date wil Het is dicht bij de gym in san fierro Je kan ze hier vinden: 1 2 Bewerkt: 20 september 2005 door Dizzee Reageren
aaaa1 Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 En dan vind ze het wel leuk? Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 En dan vind ze het wel leuk? Ze zou dan idd blij moeten zijn Reageren
Damos Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 er kan links boven in de hoek staan waar ze heen wil Reageren
aaaa1 Geplaatst: 21 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2005 er kan links boven in de hoek staan waar ze heen wil Wat bedoel je precies? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 (bewerkt) er kan links boven in de hoek staan waar ze heen wil Wat bedoel je precies? Dan komt er zo'n zwart schermpje en dan staat er of ze uit wil, of dat ze wil gaan dansen. Ze zegt het ook. Maar op deze manier weet je waar je heen moet gaan. Naar een eettent of een nachttent bijvoorbeeld. Bewerkt: 21 september 2005 door Gunslinger Reageren
Caltson Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Michelle gaat graag naar misty's.... nu heb je het antwoord laat dit topic mischien nu rusten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.