Bassie_94 Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Oke we gaan nu Cubes maken zoals op dit plaatje Je hebt dezebrush nodig voor deze tut Stap 1:Open een nieuw bestand en Pak die brush die ik gegeven heb en zet hem op 63 pixels Stap 2: Maak drie 4kantjes diagonaal. Let op de 4kantjes niet helemaal op elkaar! Stap 3: Ga nu naar Filter->Blur->Motion Blur en gebruik deze settings Stap 4: Ga naar Filter->Stylize->Find Edges Nu heb je dit Stap 5: Ga naar Filter->Stylize->Glowing Edges Gebruik deze settings Je bent klaar-> Je kunt ook nog wat gaan knooien om het plaatje mooier te maken Ik heb het van een sitegehaald.. Vragen? Vraaag het hier En je mag natuurlijk ook je resultaat hier showen ! Bewerkt: 20 september 2005 door Bassie_94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 ik weet niet wat je aan deze tut hebt.. een brush is altijd makkelijker en sneller dusja bjte overbodig.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Als je een sig wil maken met Cubes is het altijd handig.. Edit: Kijk als je zoiets als dit wil maken.. (Ff van die site afgehaald die liet zien in de hoofdpost ) En ik ken (Nog) geen brush met Cubes.. Bewerkt: 23 september 2005 door Bassie_94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2005 ja dat is wel mooier maar waarom maak je zoiets dan niet in die tut? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 ik weet niet wat je aan deze tut hebt.. een brush is altijd makkelijkeren sneller dusja bjte overbodig.. Misschien leer je iets van tutorials. En als jij zoiets met een brush wilt maken, leer je niks. Als je deze tut volgt, kan je hier zelf ook een brush van maken. Deze reactie van jou slaat dus helemaal nergens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 ik zeg dat ik die eerste niet mooi vind maar die 2e vond ik wel mooi en ik vroeg waarom die niet zoiets maakte want dat ziet er veel beter uit... Mad Dogg Geplaatst op 23 Sep 2005, 23:23:36 ja dat is wel mooier maar waarom maak je zoiets dan niet in die tut? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) ik zeg dat ik die eerste niet mooi vind maar die 2e vond ik wel mooi en ik vroeg waarom die niet zoiets maakte want dat ziet er veel beter uit.. Moet dat dan ? Ik liet alleen zien hoe je Cubes maakt zoals op het 1ste plaatje Bewerkt: 24 september 2005 door Bassie_94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 zou je dat willen doen dat ziet er echt 10 x beter uit naar mijn mening Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassie_94 Geplaatst: 24 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 Kun je zelf toch ook doen.. Heb nix voor nix deze tut gemaakt.. Maarjah dit begint een beetje op spam te lijken..(vind ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2005 als we nu hierover nog discussieren of niet het komt toch op hetzelfde uit,Niet alleen madd dogg,maar ook jij bassie zit hier wat op te spammen dus ik zou zeggen laat dit topic rusten (sorry voor een wat moderator-gedrag maar als je zo zou blijven voortdoen zou je wel es een waarschuwing kunnen krijgen,hou je best gewoon aan de regels) En als je echt in een discussie zit doe het dan met pm's of pb's wat het ook is... Greetings! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.