Jump to content

REL|SA|FIN|Sprunk Factory

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ok, hij's eindelijk (helemaal) klaar ik heb er een garage voor de employees bij gemaakt tegenover de ingang van de fabriek (loop tegen de deur aan en je zit erin). De fabriek zelf heb ik ook nog een beetje verandert en er zit een nieuwe texture bij dat het noodle kraampje verandert in een Sprunk kraam. Hier is de download site:

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=746 hier staan ook de screenies die erbij horen.

Dit verandert ook de schep in een mobieltje dus CJ pakt wanneer de telefoon gaat een schep op en begint daar in te praten :puh:

Bewerkt: door Fireman

Lol maar er is maar 1 plaatje?

Edit Laat maar zie het al;)

wow Keep up the good work

Bewerkt: door Mad Dogg
Geplaatst:
Lol maar er is maar 1 plaatje?

Edit Laat maar zie het al;)

wow Keep up the good work

Je moet op all screenshots drukken :puh: en bedankt ik vind hem zelf ook wel vet :puh:

Geplaatst:
post screens van alle locaties pls?

Jah dat zal handig zijn !!

En nog ff een vraagje

Moet je voor deze mod new game doen of niet?

'T ligt in montgomery (daar staat namelijk ook de fabriek) en Montgomery ligt in de Country side.

Voor deze mod hoef je geen nieuw game te starten.

This is a new interior for the Sprunk Factory in Montgomery it creates an arrow there between 6:00 till 24:00 across the entrance is a garage for the employees. There are also some car spawns and weapon spawns.

De fabriek ligt in Montgomery (is alleen open tussen 6:00 en 0:00) en tegenover de ingang v. d. fabriek ligt de garage.

Bewerkt: door Fireman
  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...