gybrus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 hele mooie mod. maare kon je niet een eigenmerk maken ?? dat sprunk wordt vies:P ik geef deze hele mooie mod een 8 greets Reageren
Fireman Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Op zich had ik wel de textures kunnen veranderen. maar ik hou van Sprunk Jammer dat de mod nu niet meer zoveel voorsteld sinds er een map/ipl editor is gekomen ;[ Reageren
Timske Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Op zich had ik wel de textures kunnen veranderen. maar ik hou van Sprunk Jammer dat de mod nu niet meer zoveel voorsteld sinds er een map/ipl editor is gekomen ;[ Al dat harde werk is niet voor niks geweest Goed werk MEchien kun je nog een mod uit brengen Reageren
Fireman Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Update: Nieuw bestand met goed werkende garage en nieuwe car spawns. Ook een mooie sprunkboy voor de garage. Check de site bij de eerste post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.