Whoosah Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Weet er iemand hoe ik een complete LOADSCS.txd file kan laten vervangen of .bmp files daaruit??? Ik heb van alles geprobeer maar het werkt niet Reageren
Velaro Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Weet er iemand hoe ik een complete LOADSCS.txd file kan laten vervangen of .bmp files daaruit???Ik heb van alles geprobeer maar het werkt niet Ik dacht met TXD Workshop (ben het niet zeker ) te downloaden in www.gtagames.nl database als het niet zo is graag niet zeggen dat ik het niet juist zei want ik weet het niet zeker 200 BERICHT Bewerkt: 20 september 2005 door gtafan1221 Reageren
Kraay Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ga met de TXD Workshop naar de map Data-->TXD. Open daar de loadscreen die je wilt. Druk op Export, dan BMP verander hem en importeer hem weer Reageren
Whoosah Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat wist ik allemaal al. Ik heb ook een LOADSCS.txd klaar met alle .BMP files daarin vervangen! Maar mijn vraag dan is hoe kan ik dat met GTA San Andreas Mod installer automatich laten instaleeren ik weet wel hoe je een .img bestand automatich laat aanpassen, maar ik wil dat als ik mijn zelfgemaakte mod met SAMI instaleer dat hij dan ook de LOADSCS.txd kan vervangen! weet iemand het???? Reageren
Velaro Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Dat wist ik allemaal al.Ik heb ook een LOADSCS.txd klaar met alle .BMP files daarin vervangen! Maar mijn vraag dan is hoe kan ik dat met GTA San Andreas Mod installer automatich laten instaleeren ik weet wel hoe je een .img bestand automatich laat aanpassen, maar ik wil dat als ik mijn zelfgemaakte mod met SAMI instaleer dat hij dan ook de LOADSCS.txd kan vervangen! weet iemand het???? Verwijder de originele en replace hem met de zelf-gemaakte Reageren
Whoosah Geplaatst: 20 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik weet wel hoe ik het in het spel krijg maar het is de bedoeling dat het met SAMI geinstaleerd kan worden voor mensen die hem downloaden Reageren
frapkoe Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 (bewerkt) Dan moet je naar file add gaan en hem zetten onder de naam models\TXD dacht ik. In die lijn zet je dan: models\TXD\LOADSCS maar zet eerst het bestand wat je nodig hebt in bijv de map: LOADSCS in de map waar je ook de mod hebt staan. Als je nog vragen hebt PM je maar. Bewerkt: 20 september 2005 door frapkoe Reageren
Velaro Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 ik weet wel hoe ik het in het spel krijg maar het is de bedoeling dat het met SAMI geinstaleerd kan worden voor mensen die hem downloaden Hoe je het kan insalatie-programma moet programeren om dat te doen,weet ik niet ,vraag het anders eens aan Eclipse of Wauzie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.