Jump to content

MTA 0.4

Robienske

Recommended Posts

Ik heb zojuist mta 0.4 geïnstalleerd. Maar ik start the alseeing eye op, dan ga ik naar filter, configure games, daar staat multi theft auto niet bij installed games. Dus ik doe auto-search. Dan vindt hij mta 0.4. Dan doe ik connect as player, dan zegt hij dit. Terwijl ik al de nieuwste versie heb. Please help me want ik kan niet wachten om mta 0.4 te spelen. :(

post-10-1090571741.jpg

Delen op andere websites

Je moet de andere MTA verwijderen (waarschijnlijk MTA0.3r2) Dan installeer je MTA 0.4. Je gaat naar de All Seeing Eye. Boven in het Menu staat 'View'. Dan ga je naar Options. Dan naar Games en selecteer je Multi Theft Auto. Dan ga je naar 'Browse' en zoek je de MTAClient.exe op. (Meestal C:\Program Files\Multi Theft Auto\MTAClient.exe ;)

Delen op andere websites

at Joriz: Wat bedoel je ? Ik begrijp je niet. Ik zeg gewoon dat de gtagames.nl server er niet staat. Ik ben toch lid van gtagames.nl . Hier even een screen.

post-10-1090576142.jpg

Bewerkt: door robienske
Delen op andere websites

Je hebt Nederland aangevinkt. Links in het Menuutje. Die moet je uitvinken.

Maar het klopt wel dat er zo weinig servers zijn. Niet elke server draait op MTA 0.4.

De meeste draaien nog op MTA 0.3r2

EDIT: Raar, er zitten niet eens 0.4 servers tussen. :blink:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...