Jump to content

Welke videokaart?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga binnekort mijn computer weer upgraden en daarbij wil ik ook een nieuwe videokaart. Iemand tips (Ik heb het liefst Nvidia Geforce)? Die niet teveel kosten?

ik wil ook Battlefield 2 gaan spelen en die heeft zowiezo dit nodig: NVIDIA GeForce FX 5700 or greater

Ik heb deze gezien:

Nvidia GeForce 6200A-256MB AGP

Maar volgens mij trekt die Battlefield 2 niet.

Ik zie ook de Nvidia PCI-Express kaarten, wat is daar het verschil in?

thq....

Geplaatst:
:Y Ik had vroeger een GeForce 6600 (koste 132 €)misschien een tip ? En nu heb ik een Ati Radeon X600/500 ,die kan GTA San Andreas draaien dus......zou hij Battlefield 2 toch ook moeten kunnen draaien ?
Geplaatst:
:Y Ik had vroeger een GeForce 6600 (koste 132 €)misschien een tip ? En nu heb ik een Ati Radeon X600/500 ,die kan GTA San Andreas draaien dus......zou hij Battlefield 2 toch ook moeten kunnen draaien ?

Nee ik kan SA ook makkelijk draaien maar BF2 word echt een probleem. Heeft een erg zware nodig.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee ik kan SA ook makkelijk draaien maar BF2 word echt een probleem. Heeft een erg zware nodig.

Ik heb gehoord dat battlfield 2 wel extreem hoge eisen heeft!

Ik zou als Ik jou was hier even kijken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Bewerkt: door gta gamer13
Geplaatst: (bewerkt)

nou ik heb een Nvidia Geforce FX 5600 128 MB maar SA doet het op alles hoog en battlefield 2 doet et bij mij op low en 1600*1200 en hij is niet duur iets van 2 jaar oud,

en over die PCI kaarten,

volgens mij is dat dat je geheugen van je PC alles regelt data video/games en nog iets, met die kaarten komt er een xtra chip bij en regelt je videokaart ook je video/games en is je PC sneller

(volgens mij zit ik er helemaal naast :puh::bonk: )

link over Nvidia

Bewerkt: door Low-Co
Geplaatst:

volgens mij vraagt hij welke videokaart hij zou moeten aanschaffen en niet:

Show hier je videokaarten.

Dus geef hem ff hulp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...