TommieguN Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Ha luitjes, In de FAQ stond het volgende: "EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet " maar hoe ga je in de auto zonder achter het stuur te kruipen? Link zeg. Reageren
Giorgo Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 Wel dit kon je best in SA general vragen maargoed meestal is de date als je dicht bij de 100% bij haar zit dan komt ze buiten stapt ze in een auto daarin moet jij ook instappen en dan rijd zij rond ze zaagt wat en zet je terug bij haar thuis af en je krijgt extra % bij voor niets te doen. >>>verplaatst door patrickW<<< Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Ja maar hij wou denk ik weten hoe je in de auto stapt zonder achter het stuur te kruipen Maar dat weet ik zelf ook niet anders had ik het wel gezegd Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 september 2005 Rapport Geplaatst: 21 september 2005 Is de uitleg zo moeilijk gewoon dat is wel automatisch de bedoeling van het spel bij missies stap je toch ook gewoon in awel dit is hetzelfde effect hij loopt automatisch naar een deur en stapt in. Reageren
Achille Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ja idd ben het eens met Giorgio hij loopt er gewoon in als je die missie hebt gedaan had je dat vast wel geweten Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Maar dat weet ik zelf ook niet anders had ik het wel gezegd niet spammen ! onzinnige post ! Je zal wel in de marker moeten gaan staan ik denk niet met je wagen maja ik heb al mn vriendinnen (per ongeluk) vermoordt ! maar ff OFFTOPIC !! ik heb ergens in American.txt ergens gelezen : Your other girlfriend is driving around get outta here ! wat bedoelen ze daarmee ? en nu ONTOPIC ! Cheers Tales Bewerkt: 23 september 2005 door Tales Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Tales je moet andere er niet op gaan wijzen hoor daar zijn de ''hogere'' voor en je kan ook met je auto in de rader maar dan stapt ze bij jouw gewoon in en voor de EXTRA_DATE stap je bij haar in. Tales in die American.... wel als je nu een vriendin in je auto hebt en je doet nog een date doen ze een catfight en verlies je beide relaties dus een andere vriendin zal je niet mogen zien daar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.